Bin kişi başına düşen AVM metrekaresi bakımından ilk sırada yer alan Ankara'da 38 AVM hizmet verirken, yatırımcılar alışveriş kültürünü yenileyerek rakiplerinden bir adım öne çıkmak için çalışıyor. Son birkaç yıldır cadde mağazalarının yeniden gündeme geldiğini ifade eden BESA Grup Yönetim Kurulu Üyesi Efe Bezci, "Başkentte açık havada alışveriş olanağı sunan mağazaların ivme kazanmasıyla yatırımcılar da 'yol üstü' alışveriş konseptini benimsedi. Eskişehir Yolu'nda hayata geçirilen Kule Evo da 175 metrekare cephe genişliğine sahip ticari alanlarıyla yeni nesil mağaza konseptini öne çıkarıyor" diye konuştu. Bezci, başkentin yeni cazibe merkezlerinden Eskişehir Yolu'nda hayata geçirilen projelerde de bu ayrıntıya dikkat edilmeye başlandığını ifade etti.
SOSYAL YAŞAM ALANI
Kule Evo'nun sosyal yaşam alanı olarak tasarlandığını vurgulayan Bezci, "30 katlı tek kule ve baza olmak üzere iki bölümden oluşan proje, 22-496 metrekare arası büyüklükteki 39 ticari alana da sahip. Eskişehir Yolu cepheli geniş mağazalar Kule Evo'da yaşayan ve ofisi bulunanların yanında yolu kullananların da ihtiyaçlarını karşılayacak" şeklinde konuştu.