X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Kayra bu yıl modaya damga vuracak
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Kayra bu yıl modaya damga vuracak

  • Giriş Tarihi: 16.4.2016
Kayra bu yıl modaya damga vuracak
Kayra bu yıl modaya damga vuracak

Kaliteli çizgi ve özgün tasarımlarıyla ölçülü giyimin gözde markası Kayra, gerek koleksiyon gerekse yatırım noktasında iddialı çalışmalarla geliyor

Kayra'nın Genel Koordinatörü Furkan Ortankaya müşterilerine mağazalaşma ve yeni akım müjdesi verdi. Ortankaya 2016 ölçülü giyimde yine çok konuşulacak tasarımlara imza atacaklarını söyledi.

Bize yatırımlarınızdan bahseder misiniz?
Kayra adıyla 1992'de başladık ancak 1998'de bu yola ilk pardösü grubuyla çıktık. Daha sonra takım, etek, pantolon, trenç gibi tüm grupları ekledik. Giyim ve aksesuar grubumuz var. Ölçülü giyinmeyi tercih eden bayanlara hitap ediyoruz. Yıllık üretim kapasitemiz 500 bin adet parça üründen oluşuyor.
Firma olarak hedefleriniz neler?
Hedeflerimiz yurtdışı pazarımızı büyütüp, mağazalaşmak. 'de 250 satış noktasında hizmet veriyoruz ama kendi mağazamız yok, diğer mağazalar aracılığıyla satış sağlanıyor. İlk hedefimiz mağazalaşma. Bunun için AVM'lerle görüşüyoruz. Ankara ve İstanbul'dan başlayarak 'nin her yerinde mağazalaşacağız.

KAMUFLAJ DESENLER GELİYOR
Tesettür hızla büyüyen geniş bir pazar, farklılaşma adına sizin planladığınız tasarımlar nedir?
Öne çıkaracağımız tasarım ya da trendler tek bir renk, akım ya da iz olmayacak. Sadeleşmeye giden akımla birlikte kamuflaj desenli tasarımlar bu yıl da ön planda. Teknik desenler kışın da sürecek, eşofman grubumuzla ilgili ciddi çalışmalarımız var, ölçülü ve spor giyinmek isteyenlere rahat giyimin tasarımla olan şıklığıyla tanıştıracağız.

İçinde bulunduğunuz pazar rekabet katlanarak arttığı bir yer. Bu rekabette tutunabilmek için çalışmalarınız neler?
Haklısınız, rekabet çok. Pazarda tutunmak için yapacağımız çalışmaların başında mağazalaşma olacak. İnteraktif kullanıcısı büyük olan giyim firmalarından biriyiz, bu kitle ile mağaza içi uygulamalarla buluşmak istiyoruz. Online tüketici ile mağaza tüketicisini bir araya getireceğiz. Malezya, Endonezya gibi 'nin giyim noktasında hakim olmadığı ülkelere açılacağız.

Ağırlıklı olarak hangi yaş grubuna hitap ediyorsunuz?
25-35 yaş arasına hitap ediyoruz ama dediğiniz gibi gençlerden de ciddi bir ilgi var. Grafiti, sloganvari yazıların yer aldığı, rakamlı, resimlerle değişik, tarz kıyafetler yapıyoruz onlar için. Daha renkli, tar z ve özgün koleksiyonlar. Düğüne giden kadınla birlikte iş kadını, öğrenciler ve genç nesil bizden rahatlıkla giyinebiliyor.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.