İstanbul, Ankara ile başlayan ardından tüm Anadolu'ya yayılan projelerin sayısı arttıkça 'satış ve pazarlama süreçleri yönetimi' oldukça önem kazanıyor. CEF Danışmanlık'ın kurucu ortağı Evren Acar, marka projelerin satışında doğru hikâye kurgusunun büyük önem taşıdığını belirterek, "Konut alıcısı ilk olarak firmanın güvenilirliğine, sonra da projenin hikayesine bakıyor. Yüklenici firmaya güven duyduktan sonra önce projenin hikayesinde kendilerini buluyorlar. 'Ben burada olmalıyım' hissi uyandırmak çok önemli. Bu hissi uyandıramıyorsanız zaten fiyatlarınızın hiçbir önemi kalmıyor. Nefis Çankaya Evleri ve Koordinat Çayyolu projelerinde bunu başarabildik. En büyük kozumuz ise YP İnşaat markası oldu" dedi. Satış başarısı için iyi referanslarınızın olmasının da yetmediğini kaydeden Acar, "Başarılı bir pazarlama yönetiminin sırrı aslında anlam yaratabilmekte saklı. Bu anlam, oluşturulmuş iyi bir strateji ve hikâyeyle gerçekleşiyor. Artan sıkı rekabet sonrası, hızlı satışlar günümüzde ancak doğru bir hikâye ve doğru bir planlama ile sürdürülebilir." diye konuştu.