Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Tanıtımın Yüzde Kırkı Müşteri Memnuniyetinden Geçiyor

Giriş Tarihi: 12.3.2015 09:38 Güncelleme Tarihi: 12.3.2015 15:45
Tanıtımın Yüzde Kırkı Müşteri Memnuniyetinden Geçiyor
Alanya Yiyecek İçecek Yöneticileri Derneği’nin (AYİY-DER) tanıtım kokteylinde konuşan Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel, tanıtımın yüzde 40’nın müşteri memnuniyetinden geçtiğini söyledi.
Başkan Yücel, AYİY-DER tarafından Utopya Club’ta düzenlenen tanıtım kokteyline katıldı. Alanya protokolü ve turizm sektöründe faaliyet gösteren işletmeler ile sivil toplum kuruluşlarının katıldığı kokteylde konuşan Alanya Belediye Başkanı Adem Yücel, “Alanya’nın ne kadar kültürel değeri varsa, bunların hepsi turizm sektöründe ve tanıtımda ayrı ayrı yere sahip. Müşteri memnuniyeti de tanıtımın en etkili parçalarından biri” dedi.
Sivil Toplum Kuruluşlarının, derneklerin çoğalmasının ticaretin ve siyasetin gelişmesi için gerekli olduğunu belirten Yücel, “Bu kuruluşların sosyal ve ekonomik yaşamımız açısından güçlenmesi gerektiğine inanan bir siyaset ve yönetim anlayışım var. Alanya hepimizin, bu inançla hep birlikte sahip çıkmalıyız” diye konuştu.
Alanya Yiyecek İçecek Yöneticileri Derneği’nin (AYİY-DER) tanıtım kokteylinde yapılan konuşmaların ardından plaket törenine geçildi. Turizm sektörüne katkılarından dolayı Belediye Başkanı Adem Murat Yücel’e, AYİY-DER Başkanı Deniz Kanar tarafından bir plaket takdim edildi.
ARKADAŞINA GÖNDER
Tanıtımın Yüzde Kırkı Müşteri Memnuniyetinden Geçiyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz