X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER SGK İl Müdürlüğü’nden Genel Değerlendirme Toplantısı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

SGK İl Müdürlüğü’nden Genel Değerlendirme Toplantısı

  • Giriş Tarihi: 24.3.2015 16:38 Güncelleme Tarihi: 24.3.2015 20:02
BALIKESİR SOSYAL GÜVENLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ, BANDIRMA’DA, KURUMUN MİSYON, VİZYON, AMAÇ, HEDEF VE İL MÜDÜRLÜĞÜNÜN 2015 YILI TAŞRA PERFORMANS HEDEFLERİNE ULAŞABİLMEK İÇİN YAPILACAK ÇALIŞMALARIN PAYLAŞILDIĞI KOORDİNASYON TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ.
SGK İl Müdürlüğü’nden Genel Değerlendirme Toplantısı

Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü, Bandırma’da, kurumun misyon, vizyon, amaç, hedef ve il müdürlüğünün 2015 yılı taşra performans hedeflerine ulaşabilmek için yapılacak çalışmaların paylaşıldığı koordinasyon toplantısı gerçekleştirildi.
SGK İl Müdürü Ömer Çalışkan, il müdür yardımcıları, merkez müdürleri, servis şef ve sorumluların katılımıyla gerçekleşen toplantıda, çalışma ortamında davranışların dostça, iş ve işlemlerin ise iki yabancı gibi tesis edilmesi gerektiğini ifade eden müdür Çalışkan, personellerin niteliğinin geliştirilmesinde ünite sorumlularının gerekli ve yeterli katkıyı sağlamaları, bu konuda neler yapılması gerektiği hususlarında yöneticilerin kafa yorması gerektiğini söyledi.
Bir birime gelen işlerden birim sorumlularının mutlaka bilgisinin olması, zamanında gerekli tedbirlerin ve iş planlamasının yapılmasını sağlayacağını belirten Ömer Çalışkan, yöneticilikte iki unsurun önemine dikkat çekerek, “Takip edemeyen yönetemez” deyip, yöneticilere aktif yöneticiliği hatırlattı.
Ayrıca, kurum iş ve işlemlerinde birlikteliğin sağlanması, karşılaşılan sorunların çözümü ve birimlerin performanslarının izlenmesi ve verimliliğin arttırılması konuları görüşülen toplantının diğer bölümlerinde, il müdür yardımcıları ve merkez müdürleri, il müdürü ile aylık koordinasyon toplantısı yaparken, şef ve servis sorumluları da gruplar halinde kendi aralarında karşılaştıkları sorunları ve getirdikleri çözümleri paylaştı. Toplantının genel değerlendirilmesinin yapıldığı kapanışta, katılımcılar servis iş ve işlemlerinin daha sağlıklı yürütülebilmesi konularında görüş ve önerilerini sundu.