X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

'Çanakkale'yi hizmetin kalesi yapacağız'

• Giriş Tarihi: 11.4.2015 19:11

2015 Genel seçimlerinde AK Parti’nin sürpriz adayı olarak Çanakkale’den aday gösterilen Lapsekili mevcut İstanbul Milletvekili Av. Bülent TURAN adaylığının açıklanmasının ardından bugün miting gibi bir törenle binlerce seveni tarafından karşılandı.

İstanbul'dan yola çıkan Turan, halkın yoğun ilgisi nedeniyle Evreşe'de mola vermek zorunda kaldı. Kalabalıklar Turan'ı konvoy eşliğinde önce Gelibolu'ya sonra Lapseki'ye kadar takip etti. 14.00'de Gelibolu'da başlayan hareketlilik, 15.00'te Lapseki'de büyük bir coşkuya dönüştü.

Seçim startını Lapseki'de baba ocağını ziyaret ederek veren Turan, anne babasının elinin öptü, dualarını istedi. Lapseki'de toplanan halkın Turan'a ilgisi yoğundu.

Av.Bülent TURAN'ın açıklamalarından satır başları ise şöyle;

Çanakkale'nin herşeyi var. Tarımı var, turizmi var ama bir marka çıkaramamışız. Bunun için ne gerekiyorsa yapacağız. Yatırımların takipçisi oalcağız.

İSTANBUL'A EMANETTİK, EVİMİZE DÖNDÜK

Bu toprakların evladıyız. Çocukluğumuz buralarda geçti. Mevye bahçelerinde, demir doğrama atölyelerinde, sahil lokantalarında çalıştık, alın teri döktük. Bugüne kadar biz İstanbul'a emanettik, şimdi evimize döndük. Evimiz, yuvamız, ailemiz Çanakkale'dir.

ÇANAKKALE'Yİ HİZMETİN YENİ KALESİ YAPACAĞIZ

Adaylığımız açıklandığında Bismillah dedik, çalışmaya başladık. Pazartesi günü partimizin Belediye Başkanları ile birlikte Ankara'da olacağız. Ankara Büyükşehir Belediye'sinden 6 otobüs aldık, protokolü imzalayacağız. Sonra Gençlik ve Spor Bakanı'mızla görüşeceğiz. Ondan da 5 mahalle tipi futbol sahası,5 de basketbol sahası sözü aldık. Protokolü birlikte imzalayacağız. Ne dedik? Çanakkale'yi Hizmetin Kalesi yapacağız dedik. İşte söz, işte icraat.

HEDEFİMİZ BÜYÜK, DAVAMIZ BÜYÜK

Hedefimiz büyük, davamız büyük.2011'de %41.7' lik oyumuz vardı. Şimdi bu rakamı yukarılara taşıma zamanı. Bu güzide teşkilata Çanakkale'ye yakışan budur. Hepbirlikte koşacağız, terleyeceğiz, çalışacağız. Gece gündüz demeden koşacağız. Sorumluluğumuz büyük. Önce Allah'a sonra sizlere güveniyoruz.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.