X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Modaevleri müzisyenlerin peşinde
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Modaevleri müzisyenlerin peşinde

  • Giriş Tarihi: 10.1.2015
Modaevleri müzisyenlerin peşinde
Modaevleri müzisyenlerin peşinde

Son birkaç sezondur Hollywood yıldızlarına reklamlarında geniş yer veren dev modaevleri, önümüzdeki ilkbahar-yaz sezonu için müziğin zirvesindeki isimlerden yardım alıyor

Moda endüstrisinin dünyanın en büyük endüstrilerinden biri olduğunu bilmeyen yoktur herhalde. İlaç ve silah endüstrisi kadar etkin ve milyar dolarların döndüğü moda endüstrisi, ayakta kalmak için her sezon şekilden şekle girer ve en dikkat çekici adımı atıp sizi alışveriş yapmaya yöneltir. Biz şu an kara kışı yaşasak da önümüz bahar… Siz de elinize aldığınız dergilerde artık markaların ilkbahar-yaz sezonuna ait reklam kampanyalarını görmeye başlamış olmalısınız. Moda haftaları sırasında koleksiyonlarını her biri artık birer 'celebrity' haline gelmiş olan mankenler üzerinde tanıtan markalar, bu sene ilkbaharyaz tanıtımlarını ağırlıklı olarak müzisyenler üzerinden yapmaya karar verdi. Her dergide Calvin Harris'in, Kanye West'in, Nicky Minaj'ın ve Madonna'nın fotoğraflarını gördüğünüzden eminim. Emporio Armani, Balmain, Roberto Cavalli ve Versace şu an her adımları izlenen ve popülariteleri en yüksek seviyede olan bu dört ismin üzerinden ürünlerini tanıtıyor. İngiliz Telegraph gazetesi henüz 20'li yaşlarına bile gelmeden milyon dolarlık bir servete ve limitsiz bir popülariteye sahip olan müzik endüstrisi yıldızlarının son dönemde moda trendlerini daha geniş kitlelere yayma konusunda oyunculardan ve popüler mankenlerden çok daha etkili olduğunu yazıyor.

OYUNCULAR ETKİSİZ

Rita Ora, Iggy Azalea, Justin Bieber ve Harry Styles'ın lüks modaevlerinden, hızlı tüketim tekstil firmalarına kadar birçok farklı markadan kombinlediği kıyafetlerin sokak modası üzerinde her şeyden etkili olduğunu belirten gazete, "Birkaç sezondur modaevleri Hollywood yıldızlarına reklamlarında ve ilanlarında yer veriyordu. Ancak oyuncuların o kusursuz görünümleri tüketici üzerindeki son etkisini de tamamladı. Modayı en yakından 20 yaş altı gençlerin takip ettiği ve farklı şeyleri onların deneyimleme yüzdesinin daha yüksek olduğunu bilen markalar sonunda müzik dünyasından yardım almaya karar verdi. Armani'yi bugüne kadar yaşça büyük erkeklerin tercih ettiğini düşünen 20'li yaşlarındakiler Calvin Harris'in üzerindeki kıyafetleri gördükten sonra marka algılarını tamamen değiştirecektir" yorumunda bulundu. 18'inci yüzyıldan bu yana dönemin en popüler isimleri üzerinden ürünlerini tanıtan firmalar gençlerin ilgi duydukları isimler sayesinde her zaman satış rakamlarının arttığının farkındalar.