Moda haftalarıyla ilgili en acı olan şey beğendiğiniz kıyafetleri, birbirinden güzel ayakkabı ve çantaları satın almak için bir yıl beklemek zorunda kalmaktı. Ancak günümüzün canlı internet yayınları, blog ve Instagram'da paylaşılan fotoğraflarla tasarımlar kısa süre için kopyalanıp satılmaya başlıyordu. Durum artık öyle bir hale geldi ki dev modaevleri de bu hızlı kopyalama ve dolayısıyla moda meralıklarının bir yıl yeni ürünler için beklemekten sıkılmasıyla baş edebilmek için yeni stratejiler geliştirmek zorunda kaldı. Bu konuda ilk adımı Burberry attı. Markanın kreatif direktörü Christopher Bailey bundan sonra Burberry'nin yılda sadece iki kez koleksiyon tanıtacağını açıkladı. Marka bu yıl eylül ayından itibaren yılda sadece iki kez podyuma çıkacak. İngiliz marka, kadın ve erkek koleksiyonlarını aynı defilede buluşturacak. Marka, bu yeni stratejisiyle beraber her şovdan hemen sonra yeni koleksiyondaki tüm parçaları internet üzerinden ve mağazalarda anında satışa sunacak. Böylece modaseverler yeni trend parçaları satın almak için aylarca beklemeyecek. Bailey, "Bu değişikliklerle, artık defilede yarattığımız deneyimi insanlar hızlıca yaşayabilecek. Yeni olana daha çabuk ulaşabilecekler" diyerek bu devrim niteliğindeki gelişmeyi modaseverlerle paylaştı. Moda dünyasında etkili bir markanın böyle bir adım atması büyük bir öneme sahip. Burberry'nin ardından diğer markalar da yarışta geride kalmamak için defileyle aynı anda koleksiyonlarını satışa çıkarmak zorunda kalacak.