X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Daily Mail'den iftira tazminatı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Daily Mail'den iftira tazminatı

  • Giriş Tarihi: 1.8.2013

İngiliz gazetesi Daily Mail, Uganda Başbakanı Amama Mbabazi hakkında yaptığı haber yüzünden yüklü miktarda tazminat ödeyecek. Daily Mail, geçen yıl ekim ayında, Mbabazi ile arkadaşlarının yabancı ülkelerden gelen 10 milyon sterlinlik (29 milyon 348 bin TL) yardımı zimmetlerine geçirdiklerini ileri sürmüştü. Daily Mail, bu dev yolsuzluk nedeniyle, başta İngiltere olmak üzere birçok ülkenin artık Uganda'ya para yardımı yapmayacağını yazmıştı. Ancak 2011'den bu yana Doğu Afrika ülkesi Uganda'nın başbakanı olan Mbabazi, haberlerin yalan olduğunu ileri sürerek dava açtı. Devam eden davada iki taraf avukatları anlaştı. Ancak Daily Mail'in Mbabazi'ye ne kadar tazminat ödeyeceği açıklanmadı. Başbakanın avukatları da "Daily Mail haberlerinin doğruluğunu ispatlayamadı ve hem özür diledi hem de tazminat ödemeyi kabul etti" dedi.