X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Doğu Türkistan'da namaz ve tesettür yasağı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

'da namaz ve tesettür yasağı

  • Giriş Tarihi: 30.12.2014 11:09 Güncelleme Tarihi: 30.12.2014 12:27
Doğu Türkistan'da namaz ve tesettür yasağı
Doğu Türkistan'da namaz ve tesettür yasağı

'da yeni yıldan itibaren Müslümanların işyerleri ile resmi kurumlarda namaz kılması ve tesettür yasaklanıyor

, 'da resmi kurumlar, okullar ve iş yerlerinde 1 Ocak'tan itibaren Müslümanların namaz kılmaları yasaklanıyor. Namaz yasağının yanında dini giysilerle iş yerlerine gelme, kadınların başörtüsü takması ve kişinin İslam dini mensubu olduğunu gösteren diğer sembollere yasak geliyor.

Çin'den Uygur Türklerine oruç yasağı TIKLAYIN...

Yeni yasa 1 Ocak 2015 tarihinde yürürlüğe girecek. Yasanın yürülüğe girdikten sonra ülkede gerilimi tırmandırması bekleniyor. (DÜNYA BÜLTENİ)

Doğu Türkistan'da maden göçtü TIKLAYIN...

kalan karakter 1000

abdulkadir abdulkadir

Butun musluman ulkelerin tek ulke olmasini isterdim Rabbimizin ancak kardestir dedigii mumuminler.birbirleriyle deilde zulme ugryan kardesleri icin savasan muminler olsaydik kafirler bu kadarini yapamazdi Allahın izniyle .Rabbim zulme ugrayan kullarinaa yardim eder insaALLAH...

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 17.02.2015 23:02
FIRAT FIRAT

Allah bunları yapanları yanına koymaz

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır0
cevapla 12.02.2015 23:25
SAFİYE SAFİYE

Zalimin zulmü varsa mazlumun Allah'ı var.Yaşasın zalimler için Cehennem elbet Adalet tecelli edecektir Rabbim bize ve kardeşlerimize yardım etsin :(

Aynı Görüşte misiniz?
evet5
hayır0
cevapla 21.01.2015 22:59
GÜL GÜL

Düne kadar bizde de yok muydu bu yasaklar..onların yapmasına hiç şaşırmamak gerekir

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır1
cevapla 20.01.2015 00:04
mehmet mehmet

iyi yapmislar namaz kilip terorismi yetistirsinler.

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır33
cevapla 08.01.2015 16:58
ercan ercan

metmet..... sen din islam düşmanimısın?
senin gibi insanların katli vacip işte

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır2
cevapla 04.03.2015 13:23
gülhan gülhan

mehmet arkadaşım çok yanlış ve kısır düşünüyorsun.....islam bu senin bildiğin gibi değil islam hoşgörü sevgi sadakat yardımseverlik dinidir biz batıya uydukça onların kötü yönlerini biz bizde olması gereken iyi yönleride onlar aldılar ve bize onlar gibi düşünmeyi empoze ettiler ...gelelim namaz mevzusuna ...namaz kılan terörist değildir ben şahsım adına söylüyorum bende namaz kılıyorum ve ben çimene bile basmaya imtina ediyorum.unutma peygamberimizde namaz kılardı ve bence onun yaşamını bir araştır böyle göbekten sallama ....ha unutmadan namaza düşman olan araştırın mutlaka namaz kılmayanlardır..sende kıl bak bunun böyle olduğunu göreceksin..her ağzımızdan çıkanın vebalinide unutma sonra karşına çıkarda cevap veremezsin ....vesselam

Aynı Görüşte misiniz?
evet19
hayır2
cevapla 10.01.2015 13:35