X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER ABD'nin Rusya karşısında hiç şansı yok!
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

'nin karşısında hiç şansı yok!

  • Giriş Tarihi: 22.1.2015 12:33 Güncelleme Tarihi: 22.1.2015 14:43
ABD'nin Rusya karşısında hiç şansı yok!
ABD'nin Rusya karşısında hiç şansı yok!

Finlandiyalı Askeri Uzman Profesör Stephan Forss, 'nin havada karşısında hiç şansı olmadığını kaydetti.

Rus haber ajansı Ria Novosti'nin Huvudstadsbladet gazetesine dayandırarak verdiği habere göre Forss, Baltık ülkelerindeki Hava Kuvvetleri Üslerinin bölgeye savunma bakımından pek birşey katmadığını belirtti. Forss, "Burada bulunan savaş sırasında ciddi zorluklarla karşılaşabilirler. Ayrıca NATO tarafından Estonya'da planlanan askeri tatbikatlar dayanışma gösterisinden başka bir şey değildir" diye konuştu.

ABD RUSYA'NIN TEKLİFİNİ KABUL ETMEDİ- TIKLAYIN

Forss, bu tatbikatlar sonucunda "güzel resimlerin" ortaya çıktığını, fakat gerçek hayatta cephenin "karton ev" gibi bir anda yıkılacağını ifade etti. Forss, St. Petersburg ve Kaliningrad'da bulunan hava savunma sistemlerinin çok güçlü olduğunu ve Baltık topraklarında her türlü hava operasyonlarını imkansız kılacağını belirtti.

İRAN VE RUSYA'DAN ABD'YE GÖZDAĞI- TIKLAYIN

kalan karakter 1000

bünyamin yeteryahu bünyamin yeteryahu

Rusya 1918 yahudi soykırımı yüzünden şimdi nefesi kesildi

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır2
cevapla 24.01.2015 14:03
zelimhan zelimhan

Abd karşısında Rusyanın hiç bir şansı olamaz ..Ukrayna da ki girişiminin bedelini sana çok ağır ödetir Batılılar . Rus para birimi Ruble %50 değer kaybetti, Petrol yarı fiyata düştü ki Rusya petrolden PARA kazanamasın diye .Putinin NEFESİ kesildi de Türkiye ye yanaşıyor

Aynı Görüşte misiniz?
evet7
hayır9
cevapla 22.01.2015 22:45
dopac34 dopac34

Sizin gibi zeki insanların varlığı güzel bir şey. Şu güzel anlam okumanızdan ötürü sizi tebrik etmek isterim. Memleketimde gezi zekalıların hala daha saçmaladığını gördükçe umutsuzluğa kapılmaya başlamışken sizi görmek iyi oldu..

Aynı Görüşte misiniz?
evet11
hayır1
cevapla 22.01.2015 23:24
dopac34 dopac34

Yazı algı medyacılığının son noktalarından. "Rusyanın hava kuvvetleri çok güçlü, Amerika'nın hava kuvvetler ise dandik, işe yaramaz" demiyor. Avrupa'da ki Nato hava gücü Rus hava savunma kuvvetleri nazarında yetersiz kalıyor diyor. Tabi okuyana, kaldı ki Rus mezalimini bilmeyenlerde döktürmüşler, onlarında emperyalistlerden altta kalır yanları yok. Biz ne Rus ne Amerikalıyız, ne Ruslar bize çok güzel muamele yaparlar nede Amerikalılar. O yüzden kimsenin mandasına özenti olmaya lüzum yok.

Aynı Görüşte misiniz?
evet23
hayır0
cevapla 22.01.2015 21:21
Adem BABA Adem BABA

Rusya ve Abd nin hertürlü silahı eşit olduğunu farz edin.
Rusya HOMEJEN askerlerden oluşuyor.
Abd HETEROGEN askerlerden oluşuyor.
Tarih boyunca Savaşlarda HOMEGEN(aynı milletten oluşan) ordular, HETEROGEN (farklı milletlerden oluşan ) orduları hep yenmişlerdir..::)))

Aynı Görüşte misiniz?
evet5
hayır5
cevapla 22.01.2015 20:58
Melih Melih

O Yüzden mi Almanya'yı yendi Amerika

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır2
cevapla 28.01.2015 09:03
Objektif Objektif

2.Dünya savaşında homojen olan almanlar heterojen olan ruslara kaybetti. rus ordusunda kafkaslardan farklı onlarca millet vardı. Şunu da belirtelim Rusya nın işi ABD ve AB karşısında hiç kolay olmayacak. Ekonomik olarak diz çöktürdüler bile...

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır2
cevapla 27.01.2015 20:44
efe efe

ya ya rusyada da sadece ruslar yaşıyordu dimi bilgi fukarası

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır1
cevapla 23.01.2015 00:13
süper türkiye süper türkiye

ortadoğudaki iç savaşlar bitmelidir.bunlar bitmeden birde hiristiyan savaşları ilemi uğraşacağız?

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır6
cevapla 22.01.2015 20:36