X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER İnfaz edilen pilot bu yüzden sakinmiş
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

edilen bu yüzden sakinmiş

  • Giriş Tarihi: 10.2.2015 11:20 Güncelleme Tarihi: 10.2.2015 18:42
İnfaz edilen pilot bu yüzden sakinmiş
İnfaz edilen pilot bu yüzden sakinmiş

kalan karakter 1000

Bir ademoğlu Bir ademoğlu

Yakmak sadece, Allaha mahsustur.

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla 24.02.2015 01:31
gerçekçi gerçekçi

insan yakılarak öldürülmez bu ancak kafirlerin işidir

Aynı Görüşte misiniz?
evet25
hayır4
cevapla 10.02.2015 16:44
isimsiz isimsiz

güzel kardeşim anlattıkların gerçeği yok adam savaş halinde değil bir kere savaş esiri oyuzden ona dinimize uygun davrammamız gerekmiyormu .hem boyle bir cezayı ancak seriat devleti ve onun seriat mahkemesi karar verir ortada bir devlette olmadığına göre bunu uygulama hakkında yok ozaman herkes şeriata uygun diye sokakta adam öldürme olurmu böyle bir din sence lütfen olayları carpıtmayalım gerci bu yazıyı editör yayınlamaz ama olsun hepinize sevgiler...

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır2
cevapla 10.03.2015 19:13
İsimsiz İsimsiz

Ben işidçi değilim işidin bazı yanlışları olsada doğru olanlarını savunurum sadece ,Yazdığın yorum tamamili nefsani ve saçmalıktan ibarettir. Ali(r.a gibi cennetle müjdelenmiş sahabe ve Halid B. Velid gibi değerli sahabeler Yakarak öldürme ile cezalandırmıştır.Bunlaradamı sen kafir diyorsun ?Bunlaradamı sövüyorsun.İslam alimleri Sahabelere sövmenin küfür olduğunu Sahabeye sövenleri kafir olarak görmüştür.Sözün ne boyutlara gittiğini ölçmeden burada düşüncesizce yazmaktan sakın sadece öneridir.

ve burada sana soruyorum ve empati kurarak olaya baklaş Senin hamile eşini yada yeni doğmuş bebeğini gözünün önüne getirip yaksalar Sen bunlara neyapmak istersin ? Ellerini öpüp gülmü dağıtırsın yoksa imkanın olsa onları yakmakmı istersin ? İşte bu pilot onlarca çocuğu Hell fire bombasıyla yakıp parçalamış onlarca hamile kadının üzerine Hell fire bombası atarak 1200 derecede demiri dahi eritecek sıcaklıkta yakarak parçalamıştır.
kendi aileni 1200 C yaksalar yakanlara neyapmak isterdin ?

Aynı Görüşte misiniz?
evet7
hayır15
cevapla 21.02.2015 13:38
BHY BHY

İŞİD ; İslam düşmanlığı yaratıyor Bence bu örgüt İsrail işi İslam ülkelerinin zenginliklerini daha fazla hortumlamak ve AB'ne hortumlattırmak için

Aynı Görüşte misiniz?
evet49
hayır9
cevapla 10.02.2015 15:49
emin sami emin sami

bu ışid denen mahlukların cinsi ne .insan desem değil.hayvan desem değil

Aynı Görüşte misiniz?
evet47
hayır6
cevapla 10.02.2015 15:29
. .

İŞİDİN BU KADINLARI ASMASI GEREKİYOR BENCE:(

Aynı Görüşte misiniz?
evet8
hayır30
cevapla 10.02.2015 15:13