X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER IŞİD Peşmergeleri kafeste gezdirdi!
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

leri kafeste gezdirdi!

  • Giriş Tarihi: 23.2.2015 12:12 Güncelleme Tarihi: 23.2.2015 19:24
IŞİD Peşmergeleri kafeste gezdirdi!
IŞİD Peşmergeleri kafeste gezdirdi!

Suriye ve Irak'ta bazı bölgeleri kontrol eden terör örgütü IŞİD yeni bir propaganda videosu yayınladı. IŞİD, Irak'ın Kerkük bölgesinde 21 peşmergeyi demir kafeslerin içine kilitleyerek gövde gösterisi yaptı. IŞİD, demir kafeslere kilitlediği 21 peşmergeyi infaz etmeden önce, onlarla röportaj da yaptı.

kalan karakter 1000

Hattabinoglu Hattabinoglu

Bunlar satılmış yaratıklar.Küçük beyinleri ile İslama leke sürmeye leke süren zavallılara hizmet ediyorlar.

Aynı Görüşte misiniz?
evet4
hayır0
cevapla 06.03.2015 11:59
ne ektiniz onu biçeceksiniz ne ektiniz onu biçeceksiniz

şimdi pkk ve peşmerge nin başı işid le belada haaaaa öylemi pkk ne yapıyordu şimdi buna cevap verin bakalım işte ne ekerseniz böyle ektiğinizi biçersiniz ben pkk ve peşmergeye hiç acımıyorum hiç bir zamanda acımayacağım AMA KÜRTLERE GELİNCE onlar bizim yurttaşımız kardeşimiz bunları iyi ayırt edelim kimse sempatizanla gerçek vatan sever kürtleri bir tutmasın

Aynı Görüşte misiniz?
evet10
hayır14
cevapla 24.02.2015 20:26
JÖNTÜRK JÖNTÜRK

kürtler senin kardeşi olabilir ama bizim gibi TÜRK lerin değil

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır3
cevapla 14.03.2015 12:39
Müslüman Müslüman

Allah sizin belanızı versin IŞİD sizin müslümanlıkla hiç bir ilginiz yok..Rabbim sizi destekleyenleri taş yapar. Sizin yüzünüzden müslümanlığından nefret ediyom şerefsizler...Allah bin belanızı versin

Aynı Görüşte misiniz?
evet17
hayır6
cevapla 23.02.2015 21:41
şexo şexo

sizlere soruyom işid kım

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 14.03.2015 16:07
yazık yazık

Bir arkadaşımız güya iyi niyetle bu teröristler aleyhine birşeyler yazmış. ''Müslümanlığımdan nefret ediyorum'' diye eklemiş ve bitirmiş. Nefret ettiğin bir dine mensup olmak zorunda değilsin kardeşim. İslam adını kullanarak birilerinin yoldan çıkması dinimizi küçültmez. Şeref duyabileceğimiz en büyük sermayemizdir islam.

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır1
cevapla 07.03.2015 23:53
ne ektiniz onu biçeceksiniz ne ektiniz onu biçeceksiniz

Müslüman adam bela anmaz hadi ordan hadi

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır8
cevapla 24.02.2015 20:27
omer faruk omer faruk

Allahın şeytanları

Aynı Görüşte misiniz?
evet14
hayır2
cevapla 23.02.2015 18:15
Hiram Abas Hiram Abas

Cehennem zebanileri, islam dinine zarar veren sapıklar.

Aynı Görüşte misiniz?
evet22
hayır2
cevapla 23.02.2015 18:00
ayhan ayhan

müslumanlığımdan nefret ediyorum demekle sen İslamdan ayrılmış başka bir dine mensup olmuşsun yerinde inşallah cehennem olur

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 12.03.2015 11:58