X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Fransa'daki Germanwings kazasında intihar şüphesi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

'daki Germanwings kazasında şüphesi

  • Giriş Tarihi: 26.3.2015 09:31 Güncelleme Tarihi: 26.3.2015 12:13
Fransa'daki Germanwings kazasında intihar şüphesi
Fransa'daki Germanwings kazasında intihar şüphesi

Fransız uzmanlar, 150 kişiye mezar olan Germanwings hava yolu şirketine ait Airbus A-320'nin enkazında inceleme yapıyor. Bu arada pilotlardan birinin kaza sırasında kokpitte olmadığını iddia etti. Gazeteye konuşan bir soruşturma müfettişi “Dışarı çıkan ve kokpite dönmek isteyen pilot kapıya vurdu cevap alamadı. Daha sert vurdu yine cevap alamadı. Kapıyı kırmaya çalıştı” dedi. Söz konusu iddia, pilotun etmiş olabileceği ihtimalini doğurdu.

PİLOT OKSİJENSİZ Mİ KALDI..?
NE OLDUĞUNU ANLAMADAN ÖLMÜŞ OLABİLİRLER...
HER ŞEY 60 SANİYEDE BİTMİŞ OLABİLİR...
SİVİL PİLOTLAR DA HİPOKSİ EĞİTİMİ ALMALI...

Cevdet ÖZDEMİR-SABAH


'da 8 dakikada düşen uçakta neler yaşandığı hala sır. Havacılık Tıbbı Derneği Başkanı Prof. Dr. Muzaffer Çetingüç, 2005'te yaşanan Helios kazasını hatırlatarak "Pilot oksijensiz kalmış olabilir" dedi. Pilotların ve yolcuların, ne olduğunu anlamadan ölmüş olabileceklerine işaret ederek "35 bin feet irtifada eğer oksijen solunmazsa 30 ile 60 saniye arasında bilinç kaybı yaşanabilir" diye konuştu. , bir askeri yetkiliye dayandırdığı haberinde ses kayıtlarına göre; kokpitten çıkan bir pilotun, daha sonra geri giremediğini ve çarpma anında kokpitte tek pilot olduğunu öne sürmüştü.

Fransa'nın güneyinde düşen Germanwinsg uçağının alçalmaya başladığı ve düşmesi ile arasında geçen 8 dakikada neler yaşandığı hala sırrını korurken,kazayı havacılık tıbbı bakış açısıyla değerlendiren Havacılık Tıbbı Derneği Başkanı Prof. Dr. Muzaffer Çetingüç,kazanın 2005 yılında yaşanan Helios kazasındaki gibi kabin basıncı kaybına bağlı hipoksi (oksijensizlik) sonucu olmuş olabileceğini belirtti. Havacılık uzmanlarının Germanwings uçağında bir motor arızası olması durumunda uçağın alçalışının çok daha süratli olacağı kanaatini dile getirdiklerini ifade eden Çetingüç "Bir arıza durumunda yakındaki Marsilya meydanına veya deniz üzerine alçalması gerektiği halde, uçağın rotasını hiç değiştirmeden dağlık bölgeye doğru süzülüp çarpması ve bu süreçte pilotların "Mayday" çağrısı da dahil hiçbir telsiz konuşması yapmaması, pilotların bu süreçte uçağa kumanda etmemekte olduklarının göstergesidir"dedi.

kalan karakter 1000

selim selim

Uçak otomatik pilottayken neden hızlı irtifa kaybetsin?

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır2
cevapla 26.03.2015 12:12
yavuz yavuz

uçak amerikan malı malı aklayacaklar ya makul ve yutulabilir senaryo hazırlamışlar ama eski dünya değil artık her sinsi plan deşifre oluyor

Aynı Görüşte misiniz?
evet7
hayır7
cevapla 26.03.2015 09:45

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.