ABD'de iki girişimcinin su tasarrufu amacıyla tasarladığı bir duş başlığı büyük ilgi görüyor. Yüzde 70 oranında tasarruf sağlayan "Nebia" adlı başlığın geliştirilmesi için Apple ve Google gibi dev şirketler bile bağışta bulundu. Bağış kampanyasının hedefi 100 bin dolarken, dev şirketlerin devreye girmesiyle toplanan bağış miktarı 1 milyon 300 bin doları (3.6 milyon TL) buldu. Carlos Gomez Andonaegui ve Philip Winter buluşlarının özellikle kuraklığı yaşayan insanların hayatını kolaylaştıracak olmasından büyük heyecan duyduklarını belirtiyor. Nebia, moleküllerine ayırdığı suyu, normal duş başlıklarının 10 katı kadar bir alana yayıyor. Kampanya amacıyla sınırlı miktarda ve indirimli olarak satışa sunulan Nebia'nın fiyatıysa 249 dolar (697 TL).