X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Putin'den flaş Suriye talimatı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Putin'den flaş Suriye talimatı

  • Giriş Tarihi: 7.10.2015 14:48 Güncelleme Tarihi: 7.10.2015 15:13
Putin'den flaş Suriye talimatı
Putin'den flaş Suriye talimatı

kalan karakter 1000

Biri Biri

Söylenecek bir şey yok olay apaçık ortada USA ve Rusya anlaştı.hedef Türkiye

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 08.10.2015 04:49
Toprak1453 Toprak1453

nerde becerksiz politikaci varsa bizide adamlar istedikleri gibi oynuyor bizimle bizimkiler verin parayida gitsinler kumda oynasinlar

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır3
cevapla 07.10.2015 16:22
mert_37 mert_37 // İSTANBUL

Kimse kimsenin dostu değildir. Türk duygusallığı ve saflığıdır. Adam birgün önce cami açtı bugün geldi müslüman katlediyor. Yazıklar olsun oraya gidip bunlara alet olan siyasılere...

Aynı Görüşte misiniz?
evet7
hayır5
cevapla 07.10.2015 15:46
sabahtalha sabahtalha

müslüman katlediyor derken iyi bir noktaya değinmişsin rusya suriyeye girdi ve müslüman sivilleri bombalıyor bahaneside hazır zaten bulanık iç savaşta var suriyede ülkenin 4 te biri hicret etmiş yine ölenler var yakında suriye diye bir müslüman devlet kalmayacak ve israil abd veyahut rusya 3 ünden birisi toprakları ele geçirecek sanki bilgisayar oyunu oynuyorlar ama bu dünyadaki yaşantıları 70-80 yıl her neyse full zenginlik içerisinde olsun öbür dünyaları hiç iyi değil cehennemde unutulacaklar buyuruyor allahü teala ve yine kendinizi ve ailenizi yakıtı insanlar ve taşlar olan cehennemden koruyun. fakat şu var kardeşim hala siz recep tayyip erdoğana isim vermeden yazıklar olsun felan diyorsun hz. ömer adaletli bir devlet yöneticisiydi 7 sınıf insan vardır ki onlar mutlaka cennetlikler 2 tanesini verecem 1. si gençken ibadetle büyüyüp yetişip o şekilde mümin bir şekilde son nefesi veren kimse 2. si adaletli devlet yöneticileri. ben recep tayyip erdoğanı adaletli buluyorum

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 07.10.2015 17:49
mert_37 mert_37 // İSTANBUL

Herşey 1000 Yıllık bir kin ve nefret. Babadan oğula torunlara geçen bir planın parçası. Mesele ne kanı durdurmak nede insani değerlerdir. Herşey hikaye yalan. Akan kan müslüman yada Türkse herşey değişir. Türk Ve Müslümön öldürmenin sevap olduğunu kabul eden milletler var. Bugün PKK da bu planın parçalarından biri. Etrafınıza bir bakın. Teror demişler Teröristle koyun koyuna o toprakların üzerine oturmuşlar. Kaybeden kim müslüman ve o ulkeler. Heryer yerle bir olmuş neresi oralar İslam toprakları. Nerden bir müslüman varsa orada adamlar peşindeler. Tek amaç yok etmek. Bunu teror olur devlet yoluyla olur herşey bunlar için mübahtır. Artık insanlar uyanmalı. ABD bir taraftan Rusya Bir Taraftan , Almanya, Ab Ülkeleri bişe yapamıyor ama tek yem Müslüman ve İslam Toprakları. Tek kaybeden islam ülkeleri. Türkliye hızla nükleer silah ve silahlanmaya uzay ve kendi savunma sistemi dahil teknolojisini kurmalı. Örnek Bize verilen patlamayan hiçbirşey yapmayan bombalarla yıllarca pkk yı vurduk.

Aynı Görüşte misiniz?
evet9
hayır1
cevapla 07.10.2015 15:44
ASIM ASIM

PUTIN KADAR OLAMADIK O KADAR KAN AKTI BIZ ISE IZLEDIK!!! YAZIKLAR OLSUN BIZE

Aynı Görüşte misiniz?
evet8
hayır9
cevapla 07.10.2015 15:25
Hamdi Hamdi

Arkadas sen ne diyorsun yaa. Sen gerceklerin farkinda deyilsin. Once uyan ve gercekleri anla. Bazilarini soyleyim sana. Batililar 80 senedir bu Milletin kanini emdiler. Sen bir mermi bile uretemiyordun. Sen hic birsey uretmiyordun. Turkiye nicin Nato uyesi? hic dusundunmu? cunku tamamen, bati'nin emri altindaydinda ondan. Senin F16'larin batinin emriyle ucuyordu. AKP gelinceye kadar, Turkiye sadece bati'nin bir fabrikasiydi. Bu Millet sabah'tan aksama kadar calisiyo ve paralar onlara gidiyordu. Bu gercekleri anlarsan, ancak o zaman uyanirsin.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 07.10.2015 17:37
egenç egenç

bu dünya politik ortamında neye güvenip de izlemeyeceksin. 80 sene uyuttular bir mermi bile yapamadın. Şimdi başladın ama her şeyiyle geç kaldık.

Aynı Görüşte misiniz?
evet17
hayır1
cevapla 07.10.2015 16:07