X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER 21. Yüzyılın Çocuğuna Öğretmen Olmak
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

21. Yüzyılın Çocuğuna Öğretmen Olmak

  • Giriş Tarihi: 3.4.2015 11:58 Güncelleme Tarihi: 6.4.2015 17:53
FOTO: 21. YÜZYILIN ÇOCUĞUNA ÖĞRETMEN OLMAK
21. Yüzyılın Çocuğuna Öğretmen Olmak

Eğitim Fakültesi ve Kariyer Topluluğu tarafından düzenlenen “21. Yüzyılın Çocuğuna Öğretmen Olmak” konulu söyleşi, Cumhuriyet Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.
Söyleşiye, Yenilikçi Öğrenme Merkezi Direktörü Kayhan Karlı, Düzce Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Aslıhan Kuyumcu Vardar, öğretim üyeleri ve öğrenciler katıldı.
Yrd. Doç. Dr. Aslıhan Kuyumcu Vardar’ın misafir konuşmacıya teşekkür ederek başladığı program, Kayhan Karlı’nın özgeçmişinin okunmasıyla devam etti.
Konuşmasına eğitim ve öğretim alanında 45 farklı ülke öğretmenleriyle çalışma imkanı bulduğunu belirterek başlayan Kayhan Karlı, 21. yüzyılda teknolojinin gelişmesiyle öğrencilerin öğrenme biçimlerinin değiştiğini, öğretmenlerin yenilikçi, tasarımcı ve yaratıcı olmak zorunda olduklarını söyledi.
100 yıllık süreçteki öğrenme tekniklerinden söz eden, Türk eğitim sisteminin proje ve problem temelli yeni bir pedagojik yaklaşıma ihtiyacı olduğunu vurgulayan Karlı, 21. yüzyıl öğretmeninin en önemli özelliğinin öğrenme hakkında kayıt tutmak ve veri hazırlamak olduğunu söyleyerek sözlerine son verdi.
Program, Yrd. Doç. Dr. Aslıhan Kuyumcu Vardar tarafından misafir konuşmacıya teşekkür belgesinin takdim edilmesi ve toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.