2012 yılında projelendirilen Selçuk Kentsel Otomasyon Sistemi ( SELKOS) hizmete girdi. İnteraktif belediyecilik anlayışı ile belediye sınırları içerisinde yaşayan Selçuklu tüm vatandaşlar 7 gün 24 saat online tahsilat ve bilgileri, beyan bilgileri, imar durumu sorgulama, ruhsat başvurusu, emlak vergi sorgulama borç bilgileri, çevre temizlik evrak takibi gibi bilgilerine internet üzerinden anında ulaşabilecekler. Ayrıca sistemdeki takip formu ile şikayet ve isteklerini de bildirebilecekler. Belediye zemin katında kurulan iletişim merkezi sayesinde ise vatandaşlar artık birim birim dolaşmadan, tek bir noktadan işlemlerini takip ettirebilecek ve gerekli bilgileri alabilecek. Kısa mesaj işlemi (SMS) ile vatandaşlar belediyeye olan borçlarını sorgulayabilecek.