Son üç yılda aldığı ödüllerle adından söz ettiren Pırıl Otel, misafir gelişinden gidişine kadar her aşamada kaliteli hizmet veriyor. Alınan ödüllerin takım ruhu çalışmasının başarısı olduğunu söyleyen Pırıl Otel Genel Müdürü Gürcan Bilek,"Otelimize gelen misafirin önemsendikleri hissettirilmesi lazım. Misafir odaklı hizmet sözde değil, özde uygulanıyor. Takımın içerisinde üç kişi halkla ilişkiler operasyonunda çalışmakta ve gün içerisinde tüm misafirler ile kontak kuruluyor. Herhangi bir aksaklık anında öğreniliyor ve çözülüyor. Dış ve İç pazarlarda yüzde 30'a yakın "Repeat Guest" tekrar gelen misafir oranımız mevcut" diye konuştu. Ayrıca tekrar gelen misafirlerine her zaman kaldıkları oda ayrıldığını da belirtti.
BAŞARININ FORMÜLÜ
Dış pazardan gelen misafirler gidecekleri otelleri önce sitelerde yazılan yorumları okuyorlar ve tatilini satın alıp otelini seçtiklerini söyleyen Bilek, "Misafirlerin otel hakkında intertet sitelere iyi şey yazmaları, sizin onlara ne kadar memnun etmenize bağlı olmaktadır. "Mükemmeliyet Sertifikası" Dünya üzerinde en iyi %10'un içinde kalan işletmelere verilmektedir. Çok fazla dikkat ettiğimiz nokta ise misafire beklentisinden fazlasını verebilmektir" diye konuştu.
SON 3 YILDA ALDIĞI ÖDÜLLER
2011 yılı Zoover sitesi "Best Of Çeşme" Çeşme'nin en iyisi ödülü
2012 yılı Zoover sitesi "Highly Recommended" Yüksek dedecede tavsiye ödülü
2012 yılı Tripadvisor sitesi "SPA ve dinlence hizmetinde Türkiye'nin en iyi 25 otel arasında yer alma ödülü"
2013 yılı Tripadvisor sitesi "Mükemmelliyet sertifikası" ödülü