X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Sağlık sektörüne eleman yetiştiriyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Sağlık sektörüne eleman yetiştiriyor

  • Giriş Tarihi: 31.7.2013

Özel İzmir Sağlık Meslek Lisesi, yeni eğitim yılında sağlık sektörüne başarılı öğrenciler kazandırmayı hedefliyor

Geçtiğimiz yıl hizmete giren lisede, açık olan Acil Tıp Teknisyenliği, Anestezi Teknisyenliği ve Hemşirelik bölümlerine ilaveten yeni bölüm olarak Radyoloji Teknisyenliği bölümü önümüzdeki eğitim öğretim yılında hizmete girerek dört ana bölümle hizmet vermeyi planlıyor. İzmir'in ilk sağlık meslek lisesi olduğunu söyleyen okul kurucusu Zeki Ağca, "Gelişmekte olan ülkemizde hızlı nüfus artışı ve sağlık hizmetlerinde olan gelişme ile birlikte, sağlık konusunda eğitilmiş kalifiye elemanlara ihtiyaç her geçen gün artıyor. Bu durum sağlık hizmetlerinde de sıkıntıya yol açıyor.

UZMAN KADRO
Biz, meslek arayışı içinde olan gençlerimize destek olmak, hem de sağlık sektöründe yaşanan kalifiye eleman eksikliğini gidermek için faaliyetlerimize devam ediyoruz" diye konuştu. 35 kişilik uzman eğitim kadrosu ile faaliyetlere devam eden okulun üç farklı bölümde 288 öğrencisi bulunduğunu söyleyen okul müdürü Yusuf Başgör, "Okulumuz , ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, ISO 22000 ve ISO 27001 belgelerine sahip. Ayrıca beslenme dostu olan okulumuz bir de Beyaz Bayrak sahibi. İzmir Sağlık Koleji Bornova Belediyesi'nin yapmış olduğu "Geleceğe enerji kalsın" adlı yarışmada tüm rakiplerini geride bırakıp "Güneş mangalı" projesiyle birinciliği elde ederek farkını ve kalitesini bir kez daha ortaya koydu. Mesleki dersler için tüm teknik teçhizatın yer aldığı laboratuvarlarımız bulunmaktadır. Ayrıca tüm sınıflarımız akıllı tahtalar ile donatılmıştır. Bilgisayar laboratuvarlarımızda en gelişmiş bilgisayarlar bulunumaktadır" dedi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.