X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER ''Gecikmenin nedeni ithalat''
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

''Gecikmenin nedeni ithalat''

  • Giriş Tarihi: 14.8.2013

Sayın Hülya Hanım; 02.08.2013 tarihinde iletmiş olduğunuz tüketici şikayeti ile ilgili tarafımızdan değerlendirme yapılmıştır. Tüketicimiz 2010 yılında satın almış olduğu Samsung marka çamaşır makinası ile ilgili garanti süresi aşıldıktan sonra bir şikayeti üzerine servis noktamız hizmet vermiş üründe bir arıza tespit edilmiştir. Servis noktamız ilgili yedek parça siparişini vermiştir. Ancak ürün Samsung ithalatı olmadığı için ilgili yedek parça yurt dışından siparişi verilmiş bu nedenle tüketicimizin ürünün onarımı gecikmiştir. Ürün Anadolu Elektronik ithalatıdır. Sonuç olarak tüketicimizin memnuniyetinin sağlanabilmesi için garanti kapsamı süresi dışında olan ürünün yedek parça ve işçilik ücret maliyeti tüketiciden alınarak, tüketicimize yeni orjinal ambajından hiç çıkartılmamız bir ürünle değişim yapmamız mümkün olucaktır. Konuyla ilgili olarak İzmir Destech servis noktamız tüketicimizle iletişime geçerek gerekli bilgilendirmeleri yapıp akabinde bayram sonrası süreçte değişim işlemleri yapılacaktır. Bilgilerinizi rica ediyorum.
Ufuk Atık


kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.