Sayın Hülya Hanım; 02.08.2013 tarihinde iletmiş olduğunuz tüketici şikayeti ile ilgili tarafımızdan değerlendirme yapılmıştır. Tüketicimiz 2010 yılında satın almış olduğu Samsung marka çamaşır makinası ile ilgili garanti süresi aşıldıktan sonra bir şikayeti üzerine servis noktamız hizmet vermiş üründe bir arıza tespit edilmiştir. Servis noktamız ilgili yedek parça siparişini vermiştir. Ancak ürün Samsung ithalatı olmadığı için ilgili
yedek parça yurt dışından siparişi verilmiş bu nedenle tüketicimizin ürünün onarımı gecikmiştir. Ürün
Anadolu Elektronik ithalatıdır. Sonuç olarak tüketicimizin memnuniyetinin sağlanabilmesi için garanti kapsamı süresi dışında
olan ürünün yedek parça ve işçilik ücret maliyeti tüketiciden alınarak, tüketicimize yeni orjinal ambajından hiç çıkartılmamız bir ürünle değişim yapmamız mümkün olucaktır. Konuyla ilgili olarak
İzmir Destech servis noktamız tüketicimizle iletişime geçerek gerekli bilgilendirmeleri yapıp akabinde bayram sonrası süreçte değişim işlemleri yapılacaktır. Bilgilerinizi rica ediyorum.
Ufuk Atık