İzmir'de 2007 yılında ilk restoranı açan Baydöner'in hedefi, iskender döneri tüm dünyaya yaymak. Özellikle yabancı fastfood zincirlerine ve beslenme alışkanlıklarına karşı ciddi bir rakip olan Baydöner, 3'ü yurtdışında olmak üzere 73 restorana ulaştı. Baydöner, 2016'da Türkiye'de 150, yurtdışında ise 30 restorana ulaşmayı hedefliyor. Ayda 130 ton döner tüketen Baydöner, 1300 kişiye istihdam sağlıyor. Önümüzdeki yılda 20 yeni restoran daha açmayı planlayan Baydöner, 15 milyon euroluk yatırım yapmayı hedefliyor. Baydöner Yönetim Kurulu Başkanı Levent Yılmaz, Baydöner dünya markası olma yolundaki İzmir EXPO 2020'nin yiyecek sponsoru olduklarını açıkladı.