X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Hülya DİNÇEL: Sayın Faruk Alçelik’e yürekten teşekkürler
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Hülya DİNÇEL: Sayın Faruk Alçelik’e yürekten teşekkürler

  • Giriş Tarihi: 7.11.2013

ESHOT Genel Müdürü Faruk Alçelik'e yürekten teşekkürler. İki gündür telefonum hiç ama hiç durmadı. Geçenlerede Biçerova ve Hatundere'de metroyu ESHOT otobüslerinin karşılayamadığı ve saniye farkı ile vatandaşın ile metroyu kaçırdığını, binemediğini yazmıştım. Okur mektubu ve telefonları bu konu için seferber olmuş, ben sadece dillendirmiştim. İnanın daha yazının çıktığı sabah Genel Müdür Alçelik aradı. "Hülya hanım; ben derhal söz konusu istasyonlara konuyu takip edip detayı raporlamaları için görevli gönderiyorum Vatandaşın mağduriyetini ortadan kaldıracak tedbiri derhal alacağım"dedi. Gerçekten de vatandaşlar sonrasında beni aradılar. Görevliler olduğunu ve konuyu takip ettiklerini haber verdiler. Birkaç gün sonra da teşekkür mektupları ve telefonları gelmeye başladı. Aynı sağanak yağmur gibi! Ama bu teşekkür bana değil, konuya duyarlılıkla yaklaşan, sahiplenen ve çözüm üreten Genel Müdür Faruk Alçelik'e ait olmalı bence sevgili okurlarım.. Genel Müdür'e bağlı onlarca departman ve departman müdürü var. Altta şefler, amirler... Hepsi her soruna kendi öz sorunları olarak aynı Genel Müdür Faruk Alçelik'in duyarlılığı ve sorumluluk duygusu ile yaklaşsa vatandaş mutlu olacak. Hiç bir sorun kalmayacak ortada. Daha önce de aktardığım sorunları bizzat yerine gelip inceleyerek çözmüştü Genel Müdürümüz! Bana ESHOT'la ilgi, şöförlerle ilgili sorun geldikçe hayretler içinde kalıyordum. Çünkü kurumda tam bir A takımı vardı. Tufan Müdür'ün şöför arkadaşlara verdiği bir eğitime bizzat katılmış, sonuna kadar zevkle izlemiştim. "O eğitimi alan şöför dostumun yolcuya davranışı İstanbul beyzadeleri gibi olur herhalde" diye düşünmüştüm. Sorunları duyunca hep hayret etmiştim ama sonra çözdüm. Şöför ve bir üstü arasında iletişim problemi var. Şöför sorunu aktardığında; "Sen işine bak gerisi bize ait"denilince durum faciaya dönüyor. Çünkü Biçerova ve Hatundere'de metroya yetişememe sorunu hareket memurunun talimatı ile ilgili... Defalarca şöför aktarmış, ben bunu da araştırdım. Şöföre verilen yanıt, "Sen şöförsün, otobüsünü kullan başka işe karışma, senin görevin otobüsü kullanmak" şeklinde. Bu yanıt şöförü de motivasyonda geriletiyor tabii ki! Nereden nereye geldim. Sevgili dostlar, yönetim zor iş vesselam. Ama duyarlı yöneticilere yürek dolusu teşekkürler. Sevgili okurlarım hepinize huzur dolu yolculuklar dilerim.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.