X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER 'İyi marka olmak cesaret ister'
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

'İyi marka olmak cesaret ister'

  • Giriş Tarihi: 13.12.2013

Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkanı İdil Yiğitbaşı, Yaşar markasının kurulduğu günden bu yana yenilikçi yatırımlar yaptığını belirtti, "Bir firmanın marka olabilmesi için yenilik, farklılaşma ve cesaret gibi atılımların bir arada olması gerekir. Yaşar Holding, kurulduğu günden bu yana bu eksenlerde hareket etmiş ve oluşturduğu markaların benimsenmesini sağlamıştır" dedi.

FARKLI YATIRIMLAR
İzmir Ekonomi Üniversitesi Uluslararası Ticaret ve Finansman Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Coşkun Küçüközmen'in seminer dersine katılan Yiğitbaşı, öğrencilerle deneyimlerini paylaştı, onların sorularını yanıtladı. Türkiye'nin ilk boya firması olan DYO'nun kuruluşunu anlatan Yiğitbaşı, holdingin kurucusu Selçuk Yaşar'ın Seferihisar'da çiftlik alınmasıyla gıda sektöründe hizmet vermeye başladıklarını anımsattı.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.