Etkin
müşteri memnuniyeti uygulamaları ile ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi Sistemi belgesini almaya hak kazanan İnci Akü, Türkiye akü sektöründe ISO 10002:2004 belgesine sahip ilk firma olarak da faaliyet gösteriyor. Bununla da yetinmeyen İnci Akü yönetimi, müşteri memnuniyetini yüzde 100'e çıkarmaya kararlı. İnci Akü Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Göksel Paker, bu kapsamda Türkiye pazarında garanti kapsamında değişim yapılan aküleri incelediklerini, sonuçları yeniden değerlendirmeye aldıklarını söyledi. Kalite, üretim ve Ar-Ge departmanlarında bu sonuçları ele alarak süreç iyileştirme projeleri geliştirdiklerini kaydeden Paker, şunları söyledi: "Yurtdışındaki bayilerimizi ziyaret ederek garanti değişim sürecini inceliyoruz, sonuçları takip ediyoruz. Tamamen yenilediğimiz Müşteri Hizmetleri Bölümü'nde incelenen akülerde, en sık gözlenen sorun akünün hatalı kullanımından kaynaklandığını ortaya koyuyor. Ayrıca aracın tüm sistemleri uygun olsa dahi, park halindeyken akünün gereksiz deşarj edilmemesi gerekiyor. Bunun için de bayilere yönelik teknik eğitimleri gerçekleştiriyoruz. Eğitimlerin sonunda; eğitim ve eğitimciyi değerlendiriyoruz. Eğitim öncesi ve sonrası bilgi düzeyi ile eğitimlerin etkinliğini ölçmek için düzenlenen anketler gösteriyor ki, eğitim ve eğitimciden genel memnuniyet oranı yüzde 88 gibi oldukça yüksek bir seviyede. Bu oranı yüzde 100'e çıkarmak kararlılığındayız."