Medyafors Fuarcılık tarafından CNR EXPO'da düzenlenen 18-21 Eylül günleri arasında gerçekleştirilen "Bayim Olur Musun Fuarı"nı 4 günde 32 bin 600 kişi ziyaret etti. Türkiye'nin dört bir yanından bayilik ve franchise almak isteyen girişimcilerin akınına uğrayan Fuar'a 300'e yakın marka katıldı. Fuarda bu yıl; gıda, hizmet, gayrimenkul, eğitim, telekom-bilişim, züccaciye, enerji, tekstil-hazır giyim, kişisel bakım-medikal ürünler, büyük mağazacılık, takı aksesuar, matbaa-yayıncılık, ayakkabı, mobilya, turizm vb. sektörlerden firmalar satış noktalarını arttırmak için, kendi işinin patronu olmak isteyen girişimcilerle önemli görüşmeler yapıldı. CNR Fuar Merkezi 2 ve 4. Hall'lerde gerçekleştirilen Fuar, franchise ve markalı bayilik veren firmaları, girişimci ve yatırımcılarla İstanbul'da buluşturdu. Fuar, Kosgeb tarafından da desteklendi. Bu yıl ilk kez katılan Mayy Gıda İç ve Dış Tic. Ltd. Şti. firmasının markası olan "Chıtır Chicken" fuarın en gözde standı ve ilgi odağı oldu. Çok ciddi taleplerin ve görüşmelerin yapıldığı Fuar'ın kendileri açısından çok verimli geçtiğini belirten firma yetkilileri, "İlk kez katılmamıza rağmen yaklaşık olarak 137 adet bayilik talebi ile gelen girişimci ile birebir görüşme yapıldı. Fuarda tek mutfak kuran ve pişirme yapan Chıtır Chicken, yaklaşık olarak katılımcı ve ziyaretçilere 250 kg çıtır tavuk ve hamburger dağıtarak ilginin tamamen üzerine çekmesini sağladık" diye konuştu.