X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Egebeta'dan bir ilk
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Egebeta'dan bir ilk

  • Giriş Tarihi: 30.12.2014
Egebeta'dan bir ilk
Egebeta'dan bir ilk

Egebeta'nın İzmir'deki ilk tescilli servis ve montaj bayisi "Delta Otomasyon" oldu. Pilot uygulamaya başladıklarını belirten Alişer, "Yeni bayilerle ağımız genişleyecek" dedi

2015 yılında üretim, satış ve montaj hizmetlerinde hız kazandıracak yeni bir yapılanma için düğmeye basan Egebeta, bu alanda önemli bir yeniliğe imza attı. 21 yılda 27 bin kayıtlı müşteriye ulaşan Egebeta, verimliliği artıracak uygulamalar kapsamında montaj işlemlerini de kendi kontrol ve güvencesindeki uzman ekiplere teslim edecek. Egebeta kalite ve güvencesinde taahhüt ve montaj bayileri oluşturarak bu alanda önemli bir uygulamaya başladıklarını belirten Gafur Alişer, "Bugüne dek satış sonrası hizmetleri Egebeta Teknik Servis Ltd. Şti. ile sunduk. 2015 yılında montajdan çekilmek istiyoruz. Montaj işlemleri için İzmir'de ilk pilot uygulamayı Egebeta'nın İzmir'deki ilk tescilli servis ve montaj bayisi olan Delta Otomasyon firmasıyla başlatıyoruz. Bu süreçte planlama ve koordinasyon yine bizde olacak. Teknik servis altyapımız da varlığını sürdürecek" dedi. Yeni uygulama kapsamında bayilere teknik danışmanlık yapısında süpervizörlük hizmeti sağlayacaklarını kaydeden Alişer, "Daha işlevli ve sürdürülebilir bir yönetim anlayışıyla, iş garantili bayilik sistemi kuruyoruz" diye konuştu. İzmir'deki pilot uygulama kapsamında, Egebeta'da uzun yıllar montaj ve teknik servis bünyesinde başarıyla görev yapan Muzaffer Demir ve İTO Meclis Üyesi Yağız Kazançoğlu'nun ortaklığında kurulan Delta Otomasyon ile işbirliğine gittiklerini açıklayan Gafur Alişer, uygulamaya bir kaç bayi daha ekleyerek, Ege Bölgesi'nin diğer illerine de taşıyacaklarını söyledi.

GARANTİLİ ÇÖZÜM

Gelinen noktada hizmet hızı ve verimliliğin sektördeki başarı için anahtar rol üstlendiğine dikkat çeken Alişer, Delta Otomasyon bünyesinde görev yapacak ekiplerin montaj ve teknik servis hizmetleri konusunda Egebeta'nın verdiği uzun ve yoğun eğitimlerin ardından sahada göreve başladıklarını hatırlattı. Alişer, Egebeta yetkili bayilerinden hizmet alacak nihai tüketicilerin ileride yaşayacakları olası sorunlarda yine Egebeta'nın 444 50 90 numaralı müşteri hattını arayarak her türlü sorunlarını garantili olarak çözebileceklerini önemle vurguladı.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.