X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Çikolatadan heykeller yarıştı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Çikolatadan heykeller yarıştı

  • Giriş Tarihi: 28.3.2015
Çikolatadan heykeller yarıştı
Çikolatadan heykeller yarıştı

'Ev Dışı Tüketim Pazarı'nın profesyonellerini 3. kez buluşturan EDT EXPO'da, Çanakkale Zaferi'nin 100. yılı temasıyla gerçekleştirilen çikolatadan heykel yarışması renkli görüntülere sahne oldu

Ev Dışı Tüketim Tedarikçileri Derneği (ETÜ- DER) ve CNR Holding işbirliği ile İstanbul'da 3. kez kapılarını açan Ev Dışı Tüketim Fuarı (ETD EXPO) birbirinden özel şovlarla devam ediyor. Fuar birbirinden özel tatların yanı sıra görsel şovlarla da ziyaretçilerine keyifli dakikalar yaşattı. Fuarın ikinci günü çok özel bir etkinliğe ev sahipliği yaptı. Türkiye'nin önde gelen şefleri çok özel bir çalışma gerçekleştirerek, Çanakkale Zaferinin 100. Yılı temasıyla çikolatadan heykeller yaptılar. Çanakkale Zaferi'nin 100. Yılı temasıyla çikolatadan heykellerin yapıldığı Gastrobosphorus Patisserie yarışmasında, 8 takım ve 32 şef tarafından hazırlanan 8 ayrı heykel yarıştı. Tamamı Türkiye coğrafyasında üretilen ürünler ile yapılan ve boyları 1 ila 2 metre arasında değişen heykeller ziyaretçilerin yoğun ilgisini gördü.

BİRİNCİ MÖVENPİCK
Lezzet, yaratıcılık, sunum, ölçü miktarı ve konsepte uygunluk kriterlerine göre puanlama yapılan Gastrobosphorus Patisserie yarışmasının galibi savaş, barış ve tüm milletler temasını içerdiği figürüyle Mövenpick takımı oldu. Birinci takımın ödülünü Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ali Ülker verdi. Ülker Eksper özel ödülü ise Wyndham otele verildi. Yarışmada, birinci takım 10 bin, ikinci takım 7 buçuk bin, üçüncü takım 5 bin lira, dördüncü takım ise mansiyon ödülü olarak 2 bin 500 TL ile ödüllendirildi. Bu yıl 3. kez gerçekleştirdikleri yarışma hakkında ETÜDER Başkanı Melih Şahinöz, "Gastrobosphorus Patisserie yarışmasını her yıl farklı temayla gerçekleştiriyoruz, birbirinden ünlü şefler yarışıyor. Tüm heykeller bu topraklarda üretilen ürünler ile yapıldı. Amacımız görsel şovlarla fuarı zenginleştirirken. lezzet coğrafyası olan ülkemizin ürünlerini de tanıtmak" diye konuştu.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.