İzmir, terör olayları yüzünden sıkıntılı günler yaşayan Türkiye'ye, spor temasıyla "birlik mesajı" gönderdi. Kentin inşaat devi Folkart'ın reklam sponsorluğu, ezeli rakipleri bir araya getirdi. Göztepe ve Karşıyaka, dün imzalanan anlaşmayla formalarında bu sezon aynı reklamı taşıyacak ve Süper Lig'e Folkart markasının verdiği destekle koşacak. Süper Lig hedefine giden iki ekibin ortak talebine olumlu yanıt veren Folkart firması, Karşıyaka ve Göztepe ile 550'şer bin liralık reklam anlaşması imzaladı. Anlaşmaya göre Folkart, iki kulübe ilk 6'ya kalmaları halinde 150'şer, Süper Lig'e çıkmaları halinde 100'er bin lira daha ödeyecek.
HERKES KATKI KOYMALI
Folkart Towers'ta düzenlenen, Göztepe Başkanı Mehmet Sepil ve KSK Başkanı Ali Erten'in de katıldığı imza töreninde konuşan Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, Türkiye'nin birlik ve beraberliğe ihtiyaç duyduğu bir süreç yaşandığını belirterek, ezeli rakipler KSK ve Göztepe'nin ortak hedef ve çıkarlarda el ele verişinin, tüm ülkeye örnek olması gerektiğini, bu anlaşmanın sadece ekonomik destek değil, "birlik mesajı" olduğunu söyledi. Sancak, spor kulüplerinin verdiği mesajın halk için çok önemli olduğuna dikkat çekti ve İzmir'de para kazanan tüm şirketleri bu birlikteliğe ve dostluk mesajına katkı koymaya çağırdı.