X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Yerli aday göndermesi

• Giriş Tarihi: 11.10.2015

AK Parti İzmir adaylarının tamamına yakınının İzmirli olduğunu belirten Nükhet Hotar, "Listemizdeki adaylar seçim dönemleri gelip otelde kalıp giden tiplerden değil" dedi

AK Parti İzmir 2. Bölge 1. sıra milletvekili adayı Nükhet Hotar Egeli Sabah ziyaretinde çarpıcı açıklamalarda bulundu. Ne kadar çok kurum ve kişiye ulaşılabilirse o kadar çok güzel geri dönüş aldıklarını vurgulayan Hotar, "Zaman ve mekan sınırlamalarımız var. Bunun bir kısmını medya aracılığıyla kapatmaya çalışıyoruz. Önemli bir kısmında teşkilatlarımız çalışıyor. Hepsinin sonucunu olumlu olarak inşallah seçimden sonra göreceğiz" dedi.

KENTİ İYİ TANIYAN BİR LİSTE
AK Parti İzmir Milletvekili aday listesi hakkında konuşan Nükhet Hotar, "Daha önce aday gösterilen arkadaşlarımızın hepsi çok değerliydi. Katkı verdiler. Kendilerinden kaynaklanan sebepler değil, konjonktür ve politikamız gereği İzmir'de ve diğer illerde de değişiklikler yapıldı. Şu an listemizdeki arkadaşlarımızın çok önemli bir kısmı tamamına yakını İzmirli. İzmir'de yaşıyor. Seçim dönemleri gelip otelde kalıp giden tiplerden değil. Hatta seçimden seçime gelen değil de burada yaşayan ve hayatının önemli bir kısmını burada geçirmiş, İzmir'i katkı vermiş, İzmir'i seven ve İzmir'in tanıdığı kişilerden oluşmakta. Dolayısıyla listemizin yerli ve milli olduğunu söyleyebiliriz" dedi.

SEÇİM TIR'I İLGİ GÖRÜYOR
AK Parti'nin listesinin diğer partilerin listelerine oranla çok daha İzmirli bir liste olduğunu dile getiren Hotar, "İzmirli diye bilinen diğer partilerin milletvekili adaylarının bir kısmı arkadaşında kalıyor bir kısmı akrabasında kalıyor. Büyük bir kısmı da otellerde kalıyor. Ben artık İzmirli seçmenin buna biraz dikkat etmesi gerektiğini düşünüyorum" diye konuştu. Seçimde sabit seçim ofisleri açmak yerine seçim TIR'ını ve otobüsünü tercih eden Hotar, "Seçim TIR'ı şöyle ortaya çıktı. Seçimleri 4 yıllığına yaptık. Fakat yaşanan süreç yeni bir erken seçim olduğunu gösterdik. 5. Olağan kongremizi yaptık. Sonra milletvekili seçme süreci, seçim beyannamesinin yazılma kısmı gibi süreç yaşadık. Sonraki kalan zaman dilimi de çok kısa. Onun için 'seçim ofisimizi gezici yapalım' dedik. Nitekim otobüsümüz var. Dinlenme odası var. Sekreteryası var. Toplantı yapabiliyoruz. TIR'ımız da aynı şekilde. Biz olmasak bile onları seçim ofisi şeklinde kullanabilecek şekilde stant açıyoruz. Broşür dağıtıyoruz. Ofisimizi sırtımızda taşır gibi dolaşıyoruz. TIR ile otobüsün kendisi billboard gibi bir işe de yarıyor" şeklinde konuştu.

HALKIMIZA BÜYÜK İŞ DÜŞÜYOR
İzmir'de yerel yönetimlerle ilgili yorum yapmaktan yorulduklarını anlatan Hotar, "İzmirli çile çekmekten yoruldu mu bilmiyorum. Modern bir çöp tesisi olmamasını, trafik problemini ve körfezin kirliliğini sürekli anlattık. Ulusal ya da uluslar arası alanda İzmir konuşulsun istiyorum. Merkezi hükümet olarak üzerimize düşeni yapıyoruz. Yerel yönetimleri artık halkımız değerlendirecek" dedi.

BU SEÇİMİN TELAFİSİ YOK
İzmirli seçmenlere de mesaj veren Hotar, "Bu süreç gerçekten matematiksel hesapların yapılacağı siyasi bir sonuç değil. Ülkenin birlik ve beraberliğinin korunacağı, istikrararın devam ettirileceği, tüm kazanımların riske girebileceği bir seçim bu. Değerli seçmenlerden seçimi bu şekilde değerlendirmelerini rica ediyorum. Hangi partilerine oy veriyorlarsa dönüp son 2 aylık süreçteki duruşlarını incelemelerini rica ediyorum. Ülkenin hükümetsiz kalmaması adına, kaosa sürüklenmemesi adına, terörü çözümüne katkı sağlamak adına tekrar gözden geçirmeleri ve ondan sonra oylarını kullanmalarını istiyorum. Desteklerini rica ediyorum" dedi.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.