Erkekler daha çok şikayet ediyor

Giriş Tarihi: 5.4.2016
Erkekler daha çok şikayet ediyor
Türkiye'de hastane, havayolu ve sektörlerinden hizmet alan yerli müşterilerin internette paylaştıkları şikayetler, Yaşar Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Özlem Aşman Alikılıç ile Yaşar Üniversitesi Turizm İşletmeciliği Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Ferika Özer Sarı'nın araştırma konusu oldu. Yüzlerce şikayetin incelendiği araştırmada 'doktor nasırım için MR tetkiki istedi', 'kedim şişman çıkınca kargoya verdiler', 'odamdan kurbağa çıktı', 'otelde disiplini vardı' gibi hem güldüren hem düşündüren şikayetler ortaya çıktı. Müşterilerin şikayetlerini firma ve şirketlere iletebilmesini sağlayan, 2 milyonun üzerinde üyeye sahip popüler bir web sitesinde bir yıl boyunca paylaşılan şikayetlerin içeriğini ve yüzde kaçının cevaplandırıldığını araştıran akademisyenler, erkeklerin kadınlara göre daha yüksek oranda şikayette bulunduklarını tespit etti. Yrd. Doç. Dr. Ferika Özer Sarı, elektronik şikayetlerin doğru değerlendirilmesine çekmek amacıyla yapılan araştırmada müşterilerden gelen şikayetlere en çok hastaneler, en az da otel ve tatil köyleri tarafından yanıt verildiğini belirtti. İnternet üzerinde cevapsız bırakılan şikayetlerin işletmelerin itibarını azaltabileceğine dikkat çeken Doç. Dr. Özlem Aşman Alikılıç ise firmalarda sosyal medyayı yöneten kişilerin istihdam edilmesi gerektiğini söyledi.
ARKADAŞINA GÖNDER
Erkekler daha çok şikayet ediyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz