Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Bargello hedef büyüttü

Giriş Tarihi: 5.5.2016
Bargello hedef büyüttü

Parfüm uzmanı Bargello’nun Genel Müdürü Taha Can, hedeflerinin ’den global bir parfüm markası çıkarmak olduğunu söyledi

1950 yılında Gonca Kolonyaları ile başlayan ticari hayatını 4 değişiklik ürün kategorisinde sürdüren Bargello mağazacılıkta hızla büyüyor. Genel Müdür Taha Can, hedeflerinin 'den de global bir parfüm markası çıkarmak olduğunu söyledi. Bargello'nun 'nin uzman parfüm üreticilerinden olduğunu belirterek, 2016 yılının kendileri için büyüme yılı olacağını ifade eden Taha Can, "Bargello markalaşma sürecinin farklı evrelerini yaşayan dinamik bir şirket. Bayilik için tabi ki kurumsal ve finansal anlamda bazı standartlarımız var. Bargello Mağazası açabilmek için 55-65 bin TL aralığında yatırım öngörümüz var. Bayilerin satış performanslarına hatta lokasyon ve satış ekibinin performansına göre yatırım maliyetleri 6 ay içerisinde geri dönebiliyor. Bu nedenle Bargello bayiliği, az bir yatırım ile çabuk ve karlı yatırım" diye konuştu.

DÜNYAYA YAYILDI
'de 128 mağazası bulunan Bargello'nun, dünyanın 24 ülkesinde 160 satış noktası olduğuna da değinen Taha Can, "Yurtdışı operasyonları Türkiye'den daha hızlı ilerliyor. Sonuçta kurumsallaşma kültürü, iş disiplinleri daha farklı. Ayrıca yurtdışındaki tüketiciler daha duyarlı ve bilinçli. Kaliteli üretim yapma maliyetlerinin yüksek olduğunu biliyor. Bargello'nun çevre, doğa ve hayvan haklarına olan duyarlılığının da farkında. Ayrıca, Avrupa Birliği Kozmetik Yönetmeliği'ne uygun üretim yapıyoruz. Bu nedenle birçok ürünün ham maddeleri Avrupa Parfüm Üreticileri Birliği standartlarına uygun hale getirdik" dedi.
ARKADAŞINA GÖNDER
Bargello hedef büyüttü
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz