T&S Alyans, bu yıl zengin koleksiyonları ile müşterilerine hizmet sunuyor. Öncelikle hedeflerinin müşteri memnuniyetini sağlamak olduğunu dile getiren T&S Alyans Genel Müdürü Aydın Demirel, "Yeni çıkardığımız ürünlerimiz de bir çok teknolojiyi kullanarak kaliteyi ve görselliği ön planda olan ekonomik alyanslar ürettik. Böylelikle ürünlerimizi bir basamak daha yukarı taşıdık " dedi.
"KAZANÇ SAĞLIYORUZ"
Müşterilerini memnun etmenin en önemli koşulunun öncelikle ihtiyaçlarını tespit etmek olduğunu vurgulayan Demirel, şöyle devam etti; "Türkiye'nin dört bir yanında binden fazla satış noktasına sahibiz. Çok sağlıklı bir piyasa bilgi sistemimiz var. Müşterilerimizi çok sık aralıklarla ziyaret ediyor ve pazarın beklentilerini çok sağlıklı takip edebiliyoruz. Sahadan aldığımız verileri şirketteki karar alma süreçlerimizden geçirerek, hem kolay satılabilir koleksiyonlar tasarlıyor, hem de müşterilerimizin kazançlarını maksimum kılacak iş modelleri geliştiriyoruz. Bununla birlikte iş yaptığımız satış noktalarımızı müşteriden çok iş ortağı olarak gören bir anlayışa sahibiz. Karşılıklı kazan kazan prensibine inanır, bir iş ortaklığının karlı, istikrarlı ve sürdürülebilir olması için gereken her türlü altyapıyı hazırlarız. Bu sebeple iş ortaklarımızın bizimle çalışmalarından duydukları memnuniyet düzeyi son derece yüksektir. Müşterilerle çok iyi iletişim içinde olmak, başarılı olmak için tek başına yeterli değildir. Müşteri beklentilerini karşılayacak ürün ve hizmetler ortaya koymak için sürekli olarak teknolojik yeniliklere ayak uydurmak, eğitim çalışmalarına devam etmek ve sürekli yeni koleksiyonlar tasarlamak gerekir. Biz bu konularda sürekli kendimizi yenileyen bir yapıya sahibiz. Bu yüzden iş ortaklarımıza sunduğumuz hizmetin kalitesi her geçen yıl daha da yükselir."