X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Kalyon Tarım hedef büyüttü
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Kalyon büyüttü

  • Giriş Tarihi: 21.8.2016
Kalyon Tarım hedef büyüttü
Kalyon Tarım hedef büyüttü

Kalyon Yönetim Kurulu Başkanı Simay Şenkalyoncu yeni depoları ile hizmet ağını genişlettiklerini, daha da büyüyeceklerini ifade etti

2012 yılında sektörüne Candem Gübre'nin Bölge distribütörlüğünü alarak giren Kalyon Tarım Market, yeni deposunda hizmet vermeye başladı. Kalyon Tarım Yönetim Kurulu Başkanı Simay Şenkalyoncu, 3 bin metrekare alanda geniş ürün gamıyla çiftçilere doğru ürünleri ulaştırmak için çalışmalarını sürdürdüklerini söyledi. Şenkalyoncu, 5 yıllık büyüme lerinin kendi üretimlerini kendi tesislerinde yapmak olduğunu dile getirdi. Candem Gübre'nin Ege Bölge Distribütörlüğü'nün ardından kendi üretimleriyle 8 firmanın bölge distribütörlüklerini de aldıklarını söyleyen Şenkalyoncu, "Bu markalarla birlikte kendi markamız altında ürettiğimiz ürünlerin satışını tüm Ege Bölgesi'nde yapıyoruz. Diğer bölgelerde ise distribütörlüklerle yer alıyoruz. Marmara, İç Anadolu ve Akdeniz'de varız. Bu da gelecek yıl satış anlamında bizi kuvvetlendirecek. Bu yılı distribütörlüklerimizin ve çiftçilerimizın alışma süreci olarak değerlendiriyoruz" dedi.

YAPRAK GÜBRESİ
Kalyon Tarım'ın öncelikle kendi grubunda taban gübresi ürettiğini ardından yeni ürünlere yöneldiğini belirten Şenkalyoncu, "Bu sene yaprak gübresi de ürettik. Yaprak gübrelerinde 8 kalem ürün çıkardık, piyasaya sunduk. Ege Bölgesi'nde ciddi bir satış potansiyeli yakaladık. Bu sene iklimsel olumsuzluklar nedeniyle çiftçimiz gübre kullanmak istemiyor. Bu nedenle yıl durağan geçiyor. Bunlar dışında Kalyon Tarım kendi içinde büyümeye devam ediyor. Bir yandan da yurt dışına açılıyoruz. Yakın ülkelere özellikle Irak, İran ve KKTC'ye ürün göndermeye başladık" diye konuştu. 5 sene içinde ana hedeflerinin kendi üretimlerini kendi tesisleri içinde yapmak olduğunu belirten Şenkalyoncu, şöyle devam etti: "Üretimimizi fason olarak değil kendi adımız altında kendimiz yapmak. Daha sonra da ürün gamımızı geliştirmeyi hedefliyoruz. Ürün yelpazemizi ne kadar geliştirirsek o kadar yarar sağlayacağız."