Millward Brown'un, "Çocuk ve harçlık'' araştırmasında, Türkiye'de 8-14 yaş aralığındaki her 10 çocuktan 9'unun harçlık almaya devam ettiğinin ortaya çıktığı, harçlık miktarlarının ise geçen yıla göre artırılmadığı belirtildi. Pazar Araştırma Şirketi Millward Brown, Türkiye genelinde 600 aile ile bilgisayar destekli yüz yüze görüşerek, krizde çocuk harçlıklarını inceleyen bir araştırma gerçekleştirdi. Araştırma ile her 10 çocuktan 6'sının her gün harçlık aldığı ortaya çıkarken, yine 10 çocuktan 2'sine harçlığı haftalık olarak veriliyor. Araştırmaya göre, anne ve babaların verdiği günlük ortalama harçlık miktarı, aileden aileye 1 ile 5 TL arasında değişiyor.