Mado'nun sahibi Türkiye'yi 999 çeşit tatlı ile tanıştıracak

Giriş Tarihi: 9.5.2010

Yaşar ailesi Icemar markası ile toplu üretim ve dağıtım işine girdi. Icemar'ın Türkiye distribütörü Eymen Gıda, 99 çeşit tatlıdan oluşan ürünleri turistik tesislere ulaştıracak

Mado isimli kafelerini 300 noktaya ulaştıran Yaşar ailesi, Icemar markasıyla da kurumsal satış alanına girdi. Firmadan Icemar'ın Türkiye distribütörlüğünü alan Eymen Gıda'nın Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Akif Ercan, ilk etapta İstanbul'daki kafe, restoran, çay bahçesi, otel ve sosyal tesislere ulaşmak istediklerini ve Icemar'ın dağıtım ve pazarlaması için 5 milyon dolar yatırım yaptıklarını söyledi.

7 MİLYON $ CİRO HEDEFLENİYOR

Bu iş için 28 araçlık bir filo kurduklarını, üretimi ise Yaşar Dondurma'nın yapacağını dile getiren Ercan; dondurma, sütlü tatlılar, dondurulmuş unlu mamüller ve şerbetli tatlılardan oluşan 999 çeşit ürünü yıl sonunda bin 500 noktaya ulaştırmayı hedeflediklerini, dev cruise gemilerine de girmeyi planladıklarını söyledi. Ercan, yıl sonunda 7 milyon dolar ciro beklentileri olduğunu ifade etti.

MADO DIŞINDA HER YERDE

Icemar'ın pazarlama stratejisine göre marka Mado'nun satıldığı yerler dışındaki tüm kurumsal satış noktalarına girecek. Amaç yüksek perakende satış fiyatlarıyla giremediği ve toplu tüketimin ağırlıklı olduğu noktalara daha uygun fiyatlarla girip tüketim hacmini artırarak ciroyu da büyütecek. Eymen Gıda bunu yaparken girdiği noktalara sadece ürünle değil belirli bir konseptle girecek. Girilen her noktada markanın reyonları olacak.
ARKADAŞINA GÖNDER
Mado'nun sahibi Türkiye'yi 999 çeşit tatlı ile tanıştıracak
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz