Superfresh
markası ile dondurulmuş gıda pazarında faaliyet gösteren Kerevitaş, 2009'u yüzde 67 pazar payı ve 158.8 milyon TL ciro ile kapattı. Geçen yıl 20.6 milyon TL'lik yatırım bütçesi oluşturduklarını belirten Kerevitaş Genel Müdürü Ergün Akkaya, "Şirketin her birimini yeniden ele aldık. Bu yıl 15 yeni ürünü daha piyasaya sunacağız" dedi. Yıldız Holding çatısı altında faaliyet göstermeye başladıkları Kasım 2008'den bu yana önemli bir yeniden yapılanma sürecine girdiklerini belirten Akkaya, "2009 yıl sonu itibariyle konsolide satışlarımız yüzde 25 artarak 158.8 milyon TL'ye ulaştı. Bu süre içinde maliyetlerimizi disiplin altına alarak bir önceki yılda 17.1 milyon TL civarındaki zararımız, 2009 yılsonu itibariyle 16.3 milyon TL kâr olarak bilançomuza yansıdı" dedi.