5 günlük hava durumu
16 Mayıs 2011, Pazartesi

Başbakan TOBB'da konuştu

  • Giriş Tarihi : 16.05.2011 11:19:19
  • Güncelleme Tarihi : 16.05.2011 15:03:41
Başbakan TOBB'da konuştu
Haberi Dinle

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Başbakan Erdoğan, TOBB Genel Kurulu'nda üyelere seslendi.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, ülkenin ne çektiyse, 'Dün dündür, bugün bugündür' anlayışından çektiğini belirterek, ''Kim ne veriyorsa, ben 5 fazlasını veriyorum siyasetinden bu ülke çok çekti. 'İki anahtar veriyorum' diyenlerden çok çekti. Bu anahtarlardan hangisi acaba benim vatandaşıma ulaştı, soruyorum'' dedi.

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliğinin (TOBB) 66. Genel Kurulu, TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesinde (ETÜ) toplandı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Genel Kurulda yaptığı konuşmada, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliğinin eski başkanlarından ve başbakanlardan Necmettin Erbakan başta olmak üzere birliğe, geçmişte hizmet edenleri rahmetle ve minnetle andığını ifade etti.

TOBB'un Genel Kurullarının, Türkiye ekonomisinin bir muhasebesinin yapıldığı, sorunların masaya yatırıldığı, çözüm önerilerinin, dilek ve temennilerin dile getirildiği çok önemli bir platform olduğunu dile getiren Erdoğan, kendisinin de başbakanlığı döneminde, TOBB'un birçok genel kuruluna katılarak görüşlerini ifade ettiğini ve konuşmacıları dinleme fırsatı bulduğunu kaydetti.

Geçen yılki genel kurulda verdikleri sözleri yerine getirdiklerini ifade eden Erdoğan, çıkardıkları çeşitli yasalarla iş dünyasının rahat bir nefes almasını sağladıklarını söyledi.

Son 8.5 yılda Türkiye'nin çok farklı bir konuma yükseldiğini vurgulayan Başbakan Erdoğan, ''Bunu birlikte yaptık, birlikte başardık. 8.5 yıl boyunca istişareyle birbirimize danışarak yürüdük; Türkiye'yi birlikte büyüttük. Her aşamada bir olmaya, beraber olmaya bundan sonra da devam edeceğiz'' dedi.

kalan karakter 1000

ersin isik ersin isik

cözüm getirmeniz gerekiyor. Iktidar bu davranislarinizdan birhayli rahatsiz olacaktir ama ister istemez önerilerinize sicak bakmak zorunda kalacaktir. Halkimizda bunlari görecek ve bugünedek size Oy vermeyen kitlede sempati kazanacaksiniz. Öneriler halk icin ise sayet Oylarinizi yükselteceksiniz. Bu benim Muhalefet anlayisim. Kürt sorunu diye bir sorun olamaz. Cözüm üretici bir komisyon kurulup iyiniyetli tavrimizla bu cocuk oyuncagi niteligindeki sorundan kurtulmus olacagiz.En Önemlisi bu hususta eski kafalardan kurtulmaktir. Genclerimizin önünü acmamalari zaten en büyük handikap. Bu seferde derler ki tecrübesizler. Vizyon olduktan sonra kormayin. Danismanlik yapabilirler. Költuklardan atmaliyiz. Tavsiyelerinden faydalanmamiz gerekmekte elbet. Ama bugünün bakisacilarina uymazsa tavsiyeleri kendi vizyonumuzu uygulamamiz gerekiyor.Bu iktidar hemede muhalefet icin gecerli.
Her sey bir hayal ile baslamistir. Kendimizi buna inandiralim.
saygilarimla,
ersin isik

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 16.05.2011 16:26
ismet 24 ismet 24

kısa ve öz. çıkarı için iktidar hırsı için ayrı kutupların insanları birleşiyorsa demekki doğru yoldasınız ve bizler oyumuzu boşa atmamışız.ve boşada atmaya niyetimiz. yok ama o zavallı.! zevatlar bu milletin hala uyuduğunu zannederek salayıp duruyorlar onlar sallamaya devam etsinler.İNŞALLAH. 12 haziranda bu ulus onları öyle bir sallayacakki. hiç bir proje üretmeden nafile vatlerinin kurbanı olacklarını net şekilde görecekler. o bakımdan diyorumki durmak yok gerçekleri desteklemeye devam...

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 16.05.2011 16:26
ersin isik ersin isik

sevgili arkadaslarim,
öncelikle bir yerde anlasalim. Siyasette bir devrim gerekiyor. Bizler malesef hala eski zihniyeti tasimaktayiz. Bu malesef futbol icinde gecerli. Objektif bakisimiz malesef yok. Hepimiz elimizden geldigince Objektif bakarsak Siyasette, futbolda ve diger branslarda ileri gidecegimize inaniyorum. Yandasligimiz genelde yalakaliga dönüsmekte. Muhalefetligimiz cirkin iftiralarla dolu. Biz Ülkemizde neleri tartisiyoruz bir bakin. Avrupanin coktan asmis problemlere bir bakin allah askina. Ufkumuzu acmanin coktan zamani gelmedi mi? Hosgörülü, iyiniyetli ve samimi olmak bukadar mi zor geliyor bizlere? Iktidarin bugünedek yapmis olduklari iyi islerden neden bahsedemiyorsunuz muhalefet olarak? Sizlerin Yönetiminizi gördük hepimiz (fiyasko). Muhalefet Demokrasilerde olmazsa olmazlardan. Ülkemiz adina iyi bulmadiginiz Iktidarin önerilerine elbette muhalefet yapmaniz gerekmekte. Cikip Kürsüde bunlari elestirdiginizde önceden karsisina bir cözüm getBurdan herkese sesleniyorum.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 16.05.2011 16:03
ismet 24 ismet 24

eski mhp.li olduğumdan dolayı utanmıyorum hatta hala o gururu taşıyorum.ama gelelim bu günlere vede gerçeklere. biz ne için mücadele vermişiz.boşu boşuna.! oysa çıkarlar örtüşünce ne sağcılık kalıyormuş nede solculuk..kalan tek şey hala bu milleti aptal yerine koyan gerzek politikacı müsvedeleri.. ama inşallah bu büyük ulus bunların defterini dürmeye devam edecektir.ve aptalca vaadlere ve söylemlere prim vermeyecektir çünkü güneş balçıkla sıvanamayacığı gibi günümüzdede gerçekler artık gizlenemeyecek. çıkar grupları ne kadar bilmem nerelerini yırtasada. o bakımdan istikrarın ve geleceğin temini için durmak yok desteğe devam.. ALLAH yar ve yardımcımız olsun...

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 16.05.2011 15:48
ibrahim ibrahim

etrafını tantanacı toplumun hengamesine kaptıranlara iki sözüm olacak devletin tüm yetlisi sizde ey iktidar sarhoşları şu işci emeklilerinin halini bir görün kamu bankalarından birisine bakın rasgele bir emekli haaş dosyasına yüzde sekseni ya ihtiyaç kredisi ya gelecem maaşından avans çekerek yaşıyorlar biz zaten anamızı alıp gidiyoruz üçgünlük ömrümüz var ama sizede kalmayacak emekli kardeşim uyan busefer onlar analarını alıp gitsinler

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 17.05.2011 07:54
YUSUF A. YUSUF A.

Sayın merhum Adnan menderes ile ilgili bir durumu öne çıkartmak istiyorum oda şu, menderes son dönemlerinde amerikadan defalarca kredi almak istedi vermediler. oda rusya ile kredi anlaşması yaptı.
ve sonunu hazırladı.. ne hazindirki menderes in idamından sonra amerikan karşıtı görünenlere 1 milyar dolar kredi verildi...her zaman birileri hedef şaşırtıp zihinleri bulandırıyor..karar sizin..

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 16.05.2011 15:35