5 günlük hava durumu
29 Şubat 2012, Çarşamba

tutuklandı

  • Giriş Tarihi : 29.2.2012 17:58:16
  • Güncelleme Tarihi : 29.2.2012 23:37:51
  • AA

'in sahibi tutuklandı.

Tehditle çek-senet tahsilatı yapıldığı iddiasına ilişkin mahkemeye sevk edilen 9 kişiden, iş adamı 'ün de aralarında bulunduğu 2'si tutuklandı.

Beşiktaş'taki İstanbul Adliyesinde, soruşturmayı yürüten özel yetkili Cumhuriyet Savcısı Muammer Akkaş tarafından ifadeleri alındıktan sonra tutuklanmaları istemiyle İstanbul Nöbetçi 13. Ağır Ceza Mahkemesine sevk edilen 9 kişinin işlemleri tamamlandı.

Mahkeme, Galip Öztürk ile Cengiz Kaya'nın tutuklanmasına karar verirken, 7 kişiyi serbest bıraktı.
Tutuklanan Öztürk ile Kaya'nın, Metris Cezaevine gönderileceği öğrenildi.

Aynı iddiaya ilişkin adliyeye çıkarılan 10 kişiden biri, savcılık sorgusunun ardından serbest kalmıştı.

METRİS'E GÖNDERİLDİ
"Organize suç örgütü kurduğu" iddiasıyla tutuklanan işadamı Galip Öztürk ile Cengiz Kaya, Metris Cezaevi'ne gönderildi.

kalan karakter 1000

volkan volkan

bunlar yaptıklarının cezası allah affetmedi bir bir önüne geliyor işte topkapıda çok can yakmışlardı

Aynı Görüşte misiniz?
evet1
hayır0
cevapla 08.09.2012 12:55
çetin çetin

bu ülkeyi vergi kaçakçılıgı ve çek senet taksilatı haksız kazançla elde edemessiniz yıkamassınız sizin gibi zürrüyetlerin nesli bir gün mutlaka tükemecektir

Aynı Görüşte misiniz?
evet5
hayır0
cevapla 08.07.2012 19:04
onur onur

kardeşim. yapılan ne olursa olsun. neticede bir iş adamı yurtdışına kaçıp yıllarca dönmeyecek sanki. tutuksuz yargılarsın yargı netleşince o zaman bakarsın ne yapılacak. ya serbest bırakırsın yada ceza evine alırsın

Aynı Görüşte misiniz?
evet14
hayır6
cevapla 18.04.2012 19:39
esat urucu esat urucu

rahmetli cumhurbaşkanımız TURGUT ÖZALIN tarihi sözünü unutmamak gerekir.İŞ ADAMLARINI HAPSE ATMAKLA BİR YERE VARAMASSINIZ.

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır0
cevapla 16.08.2012 21:20
ESMERKIZ ESMERKIZ

BENCE TURKIYEDE GALIP ÖZTÜRK E KADAR BOYLE INSAN COK KIMSE SUTTEN CIKMA AK KACIK DEGILDIR AMA GALIP BEYIN YAPTIGI ONCA HAYIR ISI NE OLACAK PEKI BUNLARIN HICMI DEGERI YOK BI INSANI BITIRMEDEN ONCE COK DUSUNMEK LAZIM O ŞİKAYAR EDEN KISI PİŞMANDA NIYE BU ZAMAN KADAR SUSTU EGER O SUCLUYSA ODA SUCLU YAPTIKTAN SONRA PIŞMANIM TAMAM BITI BUMU YANI ONUN YAPTIGI YEDIGI SOFRAYA PISLEMEK BENCE ISALLAH O KISI CEZA ALIRDA TEK KISI SUCLU DEGIL

Aynı Görüşte misiniz?
evet11
hayır3
cevapla 31.03.2012 13:19
zeki zeki

hissesine yatırdığım 25000 lira paramdan bir ayda 2300 lira kaldı ....yorum sizin

Aynı Görüşte misiniz?
evet9
hayır5
cevapla 27.03.2012 16:12
BAKİ KAYADELEN BAKİ KAYADELEN

25000 TL İLE NEDEN İŞ KURMUYON HİSSE SENEDİ ALIYON YAZIK OLMUŞ AMA ÇOKDA KAZANABİLİRDİN BU KISMEN KUMAR GİBİ GELİYOR BANA

Aynı Görüşte misiniz?
evet3
hayır0
cevapla 08.10.2012 21:44