5 günlük hava durumu
03 Temmuz 2012, Salı

oranı belli oldu

  • Giriş Tarihi : 03.07.2012 10:02:36
  • Güncelleme Tarihi : 03.07.2012 12:44:22

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), 2012 yılı Haziran ayında tüketici fiyatları endeksinin (TÜFE) yüzde 0,90 oranında, üretici fiyatları endeksinin (ÜFE) ise yüzde 1,49 gerilediğini açıkladı

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), 2012 yılı Haziran ayında tüketici fiyatları endeksinin (TÜFE) yüzde 0,90 oranında, üretici fiyatları endeksinin (ÜFE) ise yüzde 1,49 gerilediğini açıkladı.

TÜİK'in 2003 baz yıllı verilerine göre, Haziran ayında TÜFE bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 8,87, ÜFE ise yüzde 6,44 artış gösterdi.

12 aylık ortalamalara göre yıllık ise tüketici fiyatlarında yüzde 8,89, üretici fiyatlarında ise yüzde 10,24 düzeyinde gerçekleşti.

kalan karakter 1000

isy isy

Nedense herkes şikayetçi ama oylar % 50 nin üzerinde ise vatandaş gerçekten tatmin olmuş demekki :)

Aynı Görüşte misiniz?
evet8
hayır1
cevapla 12.01.2013 17:39
amatör ekonomist amatör ekonomist

Enflasyon oranı en çok tüketilen ürünlere göre hesaplanmıyor. Bazı vatandaşların elektrik şöyle girdi, tekel böyle çıktı demesi bilimsellikten uzaktır. Enflasyon piyasadaki tüm değerlerin toplam fiyatının artış oranıdır. Kişisel tüketim artışı başka konudur.Bu durumda bu vatandaşın pozisyonunu sorgulaması, fiyatı çok artan ürünlerden uzak durması gerekir. Bu konunun gelir dağılımı ile zaten ilgisi yok, gelir dağılımı bozuldukça enflasyon düşer bile deriz.

Aynı Görüşte misiniz?
evet2
hayır8
cevapla 04.01.2013 21:38
ahmet ahmet

ne deyim. Allah bildiği gibi yapsın

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 03.01.2013 11:18
Memur Memur

Türkiye ' de yıllık enflansyon en az sadece Doğalgaz, elektrik ve akaryakıta yapılan zamma göre değirlerini yani kira artışının, yıllık vergi artışını hiç katmadan % 20 dir. Milleti insanları kandırarak nereye kadar.

Aynı Görüşte misiniz?
evet22
hayır0
cevapla 02.01.2013 10:59
... ...

o fakirlik nerde acaba

Aynı Görüşte misiniz?
evet9
hayır11
cevapla 03.07.2012 12:19
weli weli

Allah yardım etsin herşey artıyor patronlar trilyonları cebe koyuyor biz 50-100 lira arası zamma revayız Allah elbet görür.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 09.01.2013 08:56