Avea'dan yeni nesil pazarlama atağı

Giriş Tarihi: 13.1.2013
Avea, yeni nesil pazarlama yaklaşımını, teori ve pratikte birleştiren, 'Avea Pazarlama Okulu' projesini hayata geçirdi. Avea çalışanları ile üniversite öğrencilerini aynı çatı altında buluşturan okulda pazarlamanın detayları aktarılırken, katılımcılar konunun profesyoneli olma yolunda uzmanlaşacak.

KONUK SANATÇI

Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk, GSM sektöründeki rekabet koşullarının çok hızlı değiştiğini ve bu değişimin de müşteri ihtiyaçlarına yansıdığını söyledi. Ertürk, "GSM sektöründeki çalışanların sadece bulundukları koltuğa hâkimiyeti değil, tüm iş süreçlerine, şirketin stratejik kararlarına ve rekabetin gidişatına hakim olmaları gerekiyor" dedi. 'Avea Pazarlama Okulu'nda Avea yöneticilerinin yanı sıra pazarlama dünyasından yaklaşık 20 profesyonel isim de konuk konuşmacı olarak katılıyor. Ertürk, ünlü oyuncu Yılmaz Erdoğan ve karikatürist Erdil Yaşaroğlu gibi konuşmacıları, farklı düşünme yeteneklerinden yararlanmak için konuşmacı olarak okula davet ettiklerini söyledi.
ARKADAŞINA GÖNDER
Avea'dan yeni nesil pazarlama atağı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz