Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Spekülatif habere yanlış düzeltme!

Giriş Tarihi: 5.2.2013
3 Şubat 2013'te Vatan Gazetesi'nin adını açıklamayan yetkililere dayandırdığı "Emir'in gözü Türk bankalarında" başlıklı haberin ardından Tekstilbank KAP'a yazılanların gerçeği yansıtmadığını açıkladı. Ancak şirket açıklamasında haberin SABAH ve VATAN gazetelerinde yer aldığını bildirdi. Ancak söz konusu haber SABAH gazetesinde yer almadı. Vatan'ın "kulis" haberinin ardından Tekstilbank hisselerinde dün hızlı ve spekülatif dalgalanmalar yaşandı. Hisseler yüzde 6.19 yükselerek tavan yaptı.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Spekülatif habere yanlış düzeltme!
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz