Türkiye'de 71 ilde 377 mağazayla faaliyet gösteren LC Waikiki bu yıl yurtdışında büyümeye odaklandı. 15 ülkede 45 mağazası olan şirket, 2013'te 28'i Türkiye'de olmak üzere 64 yeni mağaza yatırımı yapacak. LC Waikiki'nin hedefi 2017'ye kadar 365 açılış yaparak yurtdışındaki mağaza sayısını 410'a çıkarmak.
HEDEF PAZAR LİDERLİĞİ
Geçen yıl temkinli büyüdüklerini söyleyen LC Waikiki Yönetim Kurulu Başkanı Vahap Küçük, buna rağmen cirolarını bir önceki yıla göre yüzde 22 artırarak 3 milyar 575 milyon TL'ye ulaştıklarını belirtti. Küçük, "Bu yılki ciro hedefimiz ise 4.5 milyar TL" dedi. Küçük, kısa vadede gelişmekte olan ülkelerin yanı sıra çevre ülkelerde de pazar lideri olmayı hedeflediklerini anlattı. İlk olarak 2009'da Romanya'da açtıkları mağazayla yurtdışına açıldıklarını hatırlatan Küçük, "2013 LC Waikiki için yurtdışında büyüme yılı olacak. Bu yıl İran, Ukrayna, Makedonya, Kosova, Sırbistan, Tunus, Cezayir, Libya ve Lübnan'ın yanı sıra hali hazırda yatırımımız bulunan bazı ülkelerde de yeni mağazalar açacağız" diye konuştu.