X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Praktiker Türkiye'den çıkıyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Praktiker Türkiye'den çıkıyor

  • Giriş Tarihi: 12.2.2013 10:32

Alman yapı marketleri zinciri Praktiker Türkiye'den çıkma kararı aldı.

Alman yapı marketleri zinciri Praktiker AG Türkiye'deki dokuz mağazasını kapatarak ülkeden çıkacağını açıkladı.

Praktiker'den yapılan açıklamada, Türkiye biriminin dün İstanbul'da mahkemeye başvurarak iflas durumunun yönetilmesini istediği bildirildi.

Praktiker CEO'su Armin Burger yaptığı yazılı açıklamada şöyle dedi: "Türkiye'deki gibi sürekli zarar eden bir işletmenin yükünü taşıyamayız. Türkiye'deki birimimizi satmak için yoğun çaba gösterdik ancak bizim için ekonomik olarak kabul edilebilir nitelikte bir anlaşmaya varamadık."

Burger, Praktiker mağazalarının faal olduğu tüm ülkelerde şirketin yapılanmasını ve süreçlerini düzelterek ve daha fazla gider kısıntısı yaparak kârlılığın artmasını beklediklerini belirtti.

kalan karakter 1000

mehmet karakuş mehmet karakuş

13 yılık çalışan biri olarak canımız acıyor

Aynı Görüşte misiniz?
evet8
hayır0
cevapla 14.02.2013 10:41
zynp-trl zynp-trl

4 yıl hizmet vermiş olan biri olarak üzüldüm yazık oldu o kadar çalışan ve aileleri düşünmek lazım:(

Aynı Görüşte misiniz?
evet15
hayır0
cevapla 13.02.2013 13:11
eski günler eski günler

şimdik ordaki elemanlar çalışırda müdür müdür yardımcıları ne yapacak egosunu tatmin eden müdür ve müdür yardımcıları burdan size el sallamak isterim .. ne demişler yetimin ahını almayacaksın eski çalışan

Aynı Görüşte misiniz?
evet17
hayır44
cevapla 13.02.2013 12:38
eski çamlar eski çamlar

prensler ve prenseslerin olduğu tüm şirketlerde kaçınılmaz son aynı olur İFLAS.2006 yılında kar yazan praktiker'i her sene değişen Alman,Macar yöneticiler bitirmiştir.eski bir praktiker yöneticisi.

Aynı Görüşte misiniz?
evet6
hayır3
cevapla 03.03.2013 15:47
talya talya

Cahil cahil düşünüp hareket eden bir kişinin zaten orada olmaması doğru olmuş.Yaptığınız yorumdan kaliteniz ortada.Sizle yollarını ayıran yöneticileri kutluyorum.Siz bu kafa ile devam edin olurmu?

Aynı Görüşte misiniz?
evet10
hayır5
cevapla 13.02.2013 21:33
Ersen Ersen

Halk Praktiker mağazasında fiyatlar göreceli olarak çok pahalı. Bu yüzden de sonu böyle oldu.

Aynı Görüşte misiniz?
evet7
hayır4
cevapla 13.02.2013 11:47
misafir misafir

Almanyadaki butun subelerde kapaniyor

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 12.02.2013 19:30