Versace, Marc by Marc Jacobs, Fendi, Ice Watch, Skagen ve Salvatore Ferragamo gibi dünyaca ünlü markaları bünyesine katan Saat ve Saat, mağazacılık yatırımlarıyla yüzde 50 büyümeyi hedefliyor. Dünyaca ünlü altı yeni markayla A segmentine yönelik satışlarda artış beklediklerini söyleyen Saat ve Saat Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Kaya, "2013 sonunda Versace saatlerinin, şirketteki payının yüzde 10'a ulaşmasını bekliyoruz" dedi. Bu yıl 30 milyon TL'lik yatırımla 25 yeni mağaza açacaklarını belirten Kaya, "Bu istihdama da yansıyacak. 100 yeni eleman alarak çalışan sayımızı 900'e çıkaracağız. Hedefimiz önümüzdeki 5 yıl içinde 200 mağazaya ulaşarak bin 500 kişi istihdam etmek" şeklinde konuştu.
LÜKS SAATE TALEP ARTIYOR
2012'de ekonomideki fren politikaları nedeniyle Türkiye'de saate 720 milyon dolar harcandığını söyleyen Kaya, Saat ve Saat'in buna rağmen yüzde 15 büyüdüğünü ifade etti. Kaya, ekonominin gelişmesiyle Türkiye'de alım gücünün de yükseldiğini belirterek, en çok 300-bin 500 TL arasındaki saatlere talep olduğunu söyledi.
İK'YA 1 MİLYON LİRALIK BÜTÇE
Perakende
sektöründe 'kaliteli insan kaynağı'nın büyük önem taşıdığına dikkat çeken Ramazan Kaya, bunun için 1 milyon liralık bütçe ayırdıklarını söyledi. Uzman satış danışmanı ve yönetici yetiştirmeye yönelik 3 eğitim programı hazırladıklarını belirten Kaya, "Amacımız büyüme hedeflerimiz doğrultusunda nitelikli insan kaynağı ihtiyacımızı karşılamak. Üniversite mezunu çalışan sayımızı artırarak onları çekirdekten eğitmek ve iyi yöneticiler haline getirmek " dedi.
BAŞVURULAR NİSANDA
Nisan ayında yönetici yetiştirme programını başlatacaklarını belirten Ramazan Kaya, üniversiteden yeni mezun gençleri kabul edeceklerini söyledi. Kaya, "MT programına alınan gençler genel müdürlük binamızda eğitilecek. Şirketi başarıya götürecek yöneticiler için İK birimimize açık çek verdik" diye konuştu.