X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Halkbank şube dışında 2 kat büyüdü
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Halkbank şube dışında 2 kat büyüdü

  • Giriş Tarihi: 18.4.2013

Alternatif Dağıtım Kanalları'na iş hacmini üç yılda iki kat büyüten Halkbank, çağrı merkezi kapasitesini da 10 kat artırdı

Alternatif dağıtım kanalları (ADK) bankaların son yıllarda en çok ağırlık verdikleri yatırımlardan. Bu alanın her noktasına yatırım yaptıklarını söyleyen Halkbank Bireysel Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İsmail Hakkı İmamoğlu, yeni projeler geliştirmeye devam edeceklerini belirtti. Halk Bankası'nda yapılan işlemlerin yüzde 83'ünün şubesiz alandan geldiğini dile getiren İmamoğlu son 3 yılda ADK'dan yapılan işlem hacmi ve adedini ikiye katladıklarını söyledi. Bu süreçte bin 500'e yakın yeni ATM kurduklarını dile getiren İmamoğlu, "Çağrı merkezimizin kapasitesini de gelen çağrıda 2.5, giden çağrıda 10 kat artırdık. Ayrıca çağrı merkezi altyapımızı değiştirmek için harekete geçtik. 2013'te tüm altyapımızı yenilemiş olacağız" dedi. Bu alandaki yatırım çalışmalarının devam ettiğini dile getiren İmamoğlu, şöyle konuştu: "ATM ağımızın genişlemesine aynı hızla özellikle off-site ATM'lerde ve büyükşehirlerde devam edeceğiz. Çağrı merkezi altyapısının yenilemesini sürdürürken, bir yandan yeni ses teknolojilerini de izlemeye devam ediyoruz. İmamoğlu 2012'de mobil bankacılık alanında da son teknolojik gelişmeler ışığında yeni yatırımlar yaptıklarını ifade etti. İmamoğlu, "Yenilenen mobil bankacılık kanalına tüm cep telefonlarında yüklü tarayıcılardan, iPhone ve iPad'e özel geliştirilen platform tabanlı bankacılık uygulamalarından erişilebiliyor" dedi.

EŞİT YATIRIM

Mobil bankacılık platformunu tamamen değiştirdiklerini belirten İmamoğlu, dağıtım kanallarının CRM yapılarına uyum göstermesi için yeni yatırımlar planladıklarını da sözlerine ekledi. ADK içinde bütün dağıtım kanallarına eşit yatırım yaptıklarını vurgulayan İmamoğlu sözlerini şöyle sürdürdü: "Internet kanalı en ucuz işlemi, yığın şekilde yaptırıyor ve büyük oranda işlem maliyeti avantajı sunuyor. Çağrı merkezi satış açısından en yüksek geri dönüş oranına sahip, büyük bir servis noktasıdır. ATM'ler ise işlemlerin neredeyse yarısının yapılmasını mümkün kılıyor."

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.