X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Zegna Türkiye'de hedef büyüttü
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Zegna Türkiye'de hedef büyüttü

  • Giriş Tarihi: 11.5.2013

Erkek giyim markası Ermenegildo Zegna, Türkiye'yi hedef pazar seçti. İtalyan markasının başkanı Paolo Zegna, "Avrupa'daki krizden etkilenmeyen Türkiye önemli alıcılarımız arasında" dedi

Lüks segmentte faaliyet gösteren erkek giyim markası Ermenegildo Zegna, Türkiye pazarında hedef büyüttü. Ermenegildo Zegna Group'un Başkanı Paolo Zegna, Türkiye'nin kendileri için önemli bir pazar olduğunu söyledi. Başkan Zegna, yün tedarikini Avustralya ve Yeni Zelanda'dan gerçekleştiren firmanın 'En İyi Yün Üreticileri'ni ödüllendirdiği 50'nci yıl etkinliğinde SABAH'ın sorularını yanıtladı. Türkiye'de İstinye Park ve Nişantaşı'nda mağazaları olduğunu, ancak tüm Beymen noktalarında da tüketiciyle buluştuklarını belirten Zegna, "Türkiye umut vaat eden bir pazar. Gelecekte ülkenizle ilgili farklı hedeflerimiz var" diye konuştu.

İSTANBUL MODASINI YARATTI
Zegna'ya göre Türk tüketicileri oldukça bilinçli. Ekonomiyle ilgili değerlendirmelerde bulunan Zegna, "Avrupa'daki ekonomik krizden etkilenmemesi de Türkiye'yi önemli alıcılar arasına sokuyor" dedi. Paolo Zegna, dünya moda endüstrisini yorumlarken de, İtalya'nın Almanya'nın ardından Avrupa'nın ikinci büyük üreticisi konumunda olduğunu söyledi. Ancak diğer ülkelerin de boş durmadığını ifade eden Zegna, şöyle konuştu: "Made in Italy'i yarattık deyip yerimizde durursak lider kalamayız. Rakipler her yerden geliyor. Örneğin Brezilya ve İstanbul kendi moda haftalarını yarattı. Bu yarışa saygı duymak ve çalışmak gerek."

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.