Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Sharp'ın yeni TV teknolojisi Türkiye'de

Giriş Tarihi: 17.5.2013 12:16

Digicom, Sharp'ın yeni TV teknolojisi Quattron'u Türk tüketicisiyle buluşturuyor.

Digicom, Sharp'ın dünyada ilk ve tek dört renk (RGBY) teknolojisine sahip Quattron LED TV'leri Türk tüketicisinin beğenisine sunuyor.

Digicom Yönetim Kurulu Başkanı Sabri Yiğit, 2012 yılı Kasım ayında Sharp Türkiye distribütörlüğünü üstlendiklerini hatırlatarak, geçen sürede altyapıyı güçlendirdiklerine ve Türkiye çapında satış/pazarlama ağını, teknik servis ağını yeniden yapılandırdıklarına dikkat çekti. Digicom'u kurarken, Türk tüketicisine ilkleri sunmayı hedeflediklerini belirten Yiğit, "Türk elektronik tüketicisini plazma ve LCD TV ile ilk biz tanıştırdık. Türkiye'de HD yayını için öncülük yaptık. Şimdi de LCD ekranın mucidi, alanında hemen her yeniliğin öncüsü, büyük ekran TV'de tartışmasız dünya lideri SHARP ile Türk tüketicisinin karşısındayız" diye konuştu.

Sharp'ın geliştirdiği dört renk (RGBY) teknolojisine dikkat çeken Sabri Yiğit, "Quattron'dan sonra diğer bütün teknolojiler eski kaldı. Şimdi mevcut televizyonları bu en yeni ve benzersiz teknolojiyle değiştirme zamanı. Sharp, Türk tüketicisini gerçek anlamda yüksek çözünürlükle, gerçeğe en yakın renklerle tanıştıracak" dedi.

Sharp Avrupa Başkanı Paul Molyneux, Sharp'ın teknoloji geliştirmedeki gücüne, 'mucitlik' özelliğine vurgu yaptı. Molyneux, "Tüketiciyle ilişkimizi 'toplum için mucitlik' mottosuyla pekiştiriyoruz. Sharp olarak sürekli başkalarının taklit ettiği ürünleri geliştiriyoruz. 100 yılı aşkın geçmişimizde olduğu gibi insan hayatını kolaylaştıran ve yaşam kalitesini arttıran yenilikçi ürünleri tasarlama konusundaki liderliğimizi korumayı hedefliyoruz. 2012 yılında net satışlarımızın yüzde 6.3'ünü Ar-Ge faaliyetlerine harcayarak, teknoloji konusundaki liderliğimizi korumaya ne kadar kararlı olduğumuzu gösterdik" dedi.

Sharp Doğu Avrupa Başkanı Jacek Klekowski, Türkiye'nin 26 ülkeyi kapsayan Sharp Doğu Avrupa organizasyonundaki önemini dile getirdi. Türkiye pazarına verdikleri önemin, ülkenin demografik ve ekonomik verilerinin doğal bir sonucu olduğunu vurgulayan Klekowski, Digicom ile işbirliğini ise "Sharp markasının hak ettiği önemi ve konumlandırmayı en iyi şekilde gerçekleştirebilecek iş ortağını seçtiğimizden eminiz" sözleriyle değerlendirdi.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Sharp'ın yeni TV teknolojisi Türkiye'de
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz