Güleryüzlü hizmetiyle AIG Hasar Servisi fark yaratıyor

Giriş Tarihi: 4.6.2013
AIG Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Sema Bulutlu, sigorta şirketlerinin en önemli rekabet aracının asla kopyalanamayan "müşteri ilişkileri" olduğunu söyledi. Bunun, pazardaki eğilimlerle gelişmeleri iyi tanıyarak sağlanabileceğini söyleyen Bulutlu, bunun için şirketin her kademesinin bu düşünceye sahip olması gerektiğini ifade etti. Verilecek güleryüzlü ve özenli hizmetin, sigortalılar ile sigorta şirketi arasında güçlü bir bağ kurulmasına yardımcı olduğuna dikkat çeken Bulutlu, "Öncelikle kendilerini anlayan ve sorunu gidermek için anlayışla çözüm yollarını gösteren bir hasar servisiyle çalışma olanağı, sigortalıların bu stres anlarında en çok ihtiyaç duydukları şey ve AIG Hasar Servisi olarak bu, bizim de en iyi yaptığımız iş" diye konuştu.
ARKADAŞINA GÖNDER
Güleryüzlü hizmetiyle AIG Hasar Servisi fark yaratıyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz