X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER 'Televizyon pazarında taşları oynatacağız'
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

'Televizyon pazarında taşları oynatacağız'

  • Giriş Tarihi: 5.6.2013

Japon Sharp'ın Türkiye distribütörlüğünü alan Digicom, 1 yılda yüzde 12 pazar payı hedefliyor. Şirketin patronu Yiğit, "Yüksek teknoloji rekabetçi fiyatla gelecek" dedi

Japon devi Sharp'ın Türkiye distribütörlüğünü üstlenen Digicom Yönetim Kurulu Başkanı Sabri Yiğit, hedefleri ve şirketin yol haritasını SABAH'a anlattı. Sharp'ın yüzde 1'lerde olan pazar payını 2014'te yüzde 12'ye çıkarmayı hedeflediklerini söyleyen Yiğit, bu süreçte en önemli silahlarının ise bayi kanalı olduğunu ifade etti. Bayi tecrübesinin Türkiye'de önemli olduğunun altını çizen Yiğit, "Ben şahsen Türkiye'deki 4 bin bayiden 3 binini kendi ailem gibi tanırım. Çocuklarının isimlerini, aile sorunlarını bilirim. Bu benim ve şirketimin 30 yıllık tecrübesi" dedi. Şharp'ın üstün teknolojisi sayesinde pazarda hızla yükseleceklerine inandıklarını vurgulayan Yiğit, sözlerini şöyle sürdürdü: "Sharp'ın geliştirdiği dört renk teknolojisi sektörde bir milat niteliğinde. Quattron'dan sonra diğer bütün teknolojiler eski kaldı. Şimdi mevcut televizyonları bu en yeni ve benzersiz teknolojiyle değiştirme zamanı. En üstün teknolojiyi uygun fiyatlarla tüketiciye sunacağız." Yiğit, fiyat politikasında oldukça rekabetçi olacaklarını da söyleyerek sektörde taşları yerinden oynatıp, dengeleri yeniden oluşturacaklarını vurguladı.

BÜYÜK EKRANDA LİDER

Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de eğilimin büyük ekran TV'lere doğru kaydığını belirten Yiğit, "Sharp, büyük ekran televizyonlarda yüzde 50 pazar payıyla dünya lideri. Türkiye'de de özellikle 70, 80, 90 inç ekran TV'lerimiz ve Quattron teknolojisiyle iddiamızı ortaya koyacağız" diye konuştu.

Quattron nedir?
Sharp'ın en yeni silahlarından biri Quattron teknolojisi. LCD TV'ler üç renk sistemi sayesinde görüntüleme yapıyor. Sharp, bu klasik sisteme dördüncü pikseli (sarı-Y) ekledi. Bu da ekranda bir milyara yakın renk avantajı sunuyor.

350 teknik servis var
Temeleri 1980'lerin başında atıldı. 1985'te Elektro Market ismiyle kurulan şirket, sırasıyla Pioneer, Roadstar, Frigidaire/Elektrolux, Hitachi, LG ve Sansui markalarını getirdi. Şimdi de Sharp'ı pazara sunan şirket, 350 teknik servisle satış sonrası hizmet veriyor.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.